شناسه خبر : 109176
سه شنبه 22 اسفند 1402 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهید علی میوه چین در قزوین

فاش نیوز - مراسم یادواره «علی میوه چین» شهید شاخص استان قزوین در سالن همایش فاطمه زهرا (س) سپاه استان برگزار شد.

 

دفاع‌پرس از قزوین، مراسم یادواره شهید شاخص قزوین علی میوه چین با حضور فرماندهان نظامی و مردم شهیدپرور قزوین در سالن همایش فاطمه زهرا (س) سپاه استان برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید علی میوه چین جزو افراد انقلابی و متعهد بود.

وی عنوان کرد: ۱۳ جشنواره با محوریت شهدای شاخص و شهید علی میوه چین در استان قزوین برگزار شده و یکی از مراکز آموزشی شاخص سپاه استان به نام شهید علی میوه چین نامگذاری شده است.

آتانی از برگزاری دوره آموزشی برای ۱۴ هزار نفر از بسیجیان و پایور سپاه استان با نام سردار شهید علی میوه چین در استان خبر داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در ادامه اضافه کرد: شهدا ستارگانی هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری راه را برای ما نشان میدهند و شهید میوه چین از نورانی‌ترین ستارگان است.

سردار رفیعی آتانی بصیرت و آگاهی را یکی از بارزترین خصوصیت‌های شهید میوه چین برشمرد و خاطرنشان کرد: این شهید سرافراز، مسئولیت اولین عملیات قزوینی‌ها در دفاع مقدس را بر عهده داشت.

در این مراسم همچنین «محمد میوه‌چین» برادر شهید علی میوه‌چین به بیان خاطرات برادر شهیدش پرداخت و گفت: شهید علی میوه‌چین از فرماندهان بی‌بدیل در امر آموزش و عملیات بود که در جبهه‌های مختلف نقش سازنده داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi