شناسه خبر : 109208
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایتگری راویان دفاع مقدس از سردار شهید «حاج احمد کریمی»

فاش نیوز - محفل روایتگری و ذکر خاطرات سردار شهید حاج احمد کریمی، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور جمعی از اعضای قرارگاه فرهنگی جهادی شهید کریمی در منزل آن شهید بزرگوار برگزار شد.

 دفاع‌پرس از قم، جمعی از فعالان قرارگاه فرهنگی جهادی شهید حاج احمد کریمی، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز، با خانواده معظم این سردار شهید دیدار کردند.

در این دیدار، محسن دلپاک و حسین وحیدنیا از همرزمان سردار شهید حاج احمد کریمی و مجتبی سیاری از راویان جبهه مقاومت به خاطراتی از سبک زندگی و رزم و شهادت آن شهید والامقام و دیگر شهدای عزیز بازگو کردند.

شهید حاج احمد کریمی متولد اول فروردین سال ۱۳۴۰ در قم و فرمانده گردان حضرت معصومه (س) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس بود.

وی در ۲۴ دی ماه سال ۱۳۶۵ همزمان با ایام فاطمیه (س) در عملیات کربلای پنچ، منطقه عملیاتی «شلمچه»، به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پس از مراسم تشییع باشکوه به همراه تعدادی دیگر از همرزمانش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

محفل روایتگری راویان دفاع مقدس از سردار شهید «حاج احمد کریمی»

محفل روایتگری راویان دفاع مقدس از سردار شهید «حاج احمد کریمی»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi