شناسه خبر : 109698
پنجشنبه 23 فروردين 1403 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فوری؛

زنده شدن شهید حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان

شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان به نام شهید بهزاد بارانی هنگام دفن زنده شده...

فاش نیوز - یکی از 6شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان، پس از تشییع و هنگام دفن زنده شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما به منطقه سیستان و بلوچستان، یکی از 6شهید حمله تروریستی اخیر فراجا در منطقه سیب و سوران سیستان و بلوچستان به نام شهید بهزاد بارانی، امروز پس از برگزاری مراسم تشییع در زاهدان و هنگام دفن زنده شده است.

گفتنی است این مأمور جان برکف فراجا در حال حاضر به بیمارستان منتقل گردیده و در بیهوشی و تحت نظر قرار دارد.

خبر تکمیلی....

در همین رابطه خبری هم به نقل از سازمان اطلاعات فراجا منتشر شده است که امروز قبل از تشییع شهدای سیستان و بلوچستان در یکی از شهدا علائم حیاتی مشاهده می شود بنابرین سریعاً ایشان را به بیمارستان منتقل می کنند و در بیمارستان موضوع توسط متخصصین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل رد و شهادتشان تأیید می شود و مجدداً به گلزار شهدای زابل جهت اقامه نماز میت منتقل می گردند به همین دلیل در مراسم اصلی شهید بارانی حضور نداشتند و چهار شهید تشییع شدند.

آخرین خبر:
بر اسا کسب اطلاع خبرنگار اعزامی ما، متاسفانه در نهایت تأیید شده است که مأمور فوق‌الذکر پس از انتقال به بیمارستان توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گرفته و معلوم شده که سطح هوشیاری اش مجدد افت کرده و نهایتا شهادتش قطعی و احراز کردیده است.

اینستاگرام
خدایا شکر
شهادتشان مبارک
خداوند بیدارکندکسانی که خام حرفای کسای می‌شوند که ایمان خودرابرای اسم رسم فروختند انشاالله خونهای ناحق به امیدخدا گریبانشان هست
جوانان ما شهید شدند و هیچکس ناراحت نشد
مانند چند گنجشک روزی یک جوان از سیستان را شهید کردند
آنان در مرزها جان دادند تا شما ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi