شناسه خبر : 109766
یکشنبه 26 فروردين 1403 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان

فاش نیوز - مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر از آخرین دستاوردها و اقدامات در حوزه خدمات به ایثارگران خبر داد.
 
برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان / امکانات سلامتی در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی خانواده معظم ایثارگران

 به گزارش روابط عمومی شرکت سلامت کوثر و به نقل از ایثار، علی اصغر  عظیمیان، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر در خصوص  آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این حوزه  گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد 5 همایش در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد.  
وی افزود: در سال ۱۴۰۲، برنامه و همایشی برای جانبازان کانادین  و  5 همایش در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های جانبازان برگزار شد. این برنامه در سال  1403 استمرار دارد. با پایان ایام ماه مبارک رمضان نیز برای بانوان  ضایعه نخاعی برنامه اردویی داریم که  در شیراز و مشهد برگزار می‌شود.  
عظیمیان ادامه داد: با توجه به افزایش ماموریت‌های شرکت سلامت کوثر، بازدیدهای  سرزده و میدانی در سال ۱۴۰۲، به همراه معاون سلامت سازمان سلامت کوثر ، از مراکز درمانی تابعه در راستای  بهبود خدمات کیفی ایثارگران گرامی انجام شده است که نظارت بر مراکز درمانی  همچنان  در سال 1403  به دفعات مختلف  ادامه دارد. 
مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست شرکت سلامت کوثر با اشاره به بحث کار درمانی برای جانبازان گفت: امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است و فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، سفال گری، چرم دوزی و تقریح درمانی، موسیقی درمانی، آموزش‌های فردی و گروهی با هدف ارتقاء سطح شادابی و نشاط در بیمارستان‌های روانپزشکی انجام می‌شود.

اینستاگرام
سلام
ببخشید نکنه یه بنیادشهید وامورایثارگران دیگه ای هم دراین مملکت هست که ماازاون خبرنداریم که این همه اردوی زیارتی وسیاحتی برگذارمیکنندوماایثارگران ازاون بی اطلاع هستیم
منظور ایشان مدیران با خانواده و کارمندان بنیاد با خانواده بوده نه خانواده شهدا وایثارگران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi