شناسه خبر : 109789
دوشنبه 27 فروردين 1403 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده‌ صادق!

فاش نیوز - قبلا بارها گفته و این وعده را داده بودیم، روزی فرا خواهد رسید که انتقام خون های پاکِ همه‌ی دانشمندان، سرداران، شهیدان و دلیرانمان را از بانیان، عاملان و ضاربان خواهیم ستاند. امروز هم با صدای بلند می گوییم هر کَس نیت تجاوز به آب و خاک اهورائیان عاشورایی را در ذهن بپروراند و یا عملی علیه فرزندان منسوب به امیرمؤمنان و پیروان راستین خاتم رسولان انجام دهد، قطعا با سخت‌ترین شکل ممکن مورد مجازات پاسداران، دریا دلان و سرداران نَهضت آخرالزمانی قرار خواهد گرفت.

همه‌ی مایان، در این لحظات حساسِ زمانیِ پیش از ظهور، با تمام نیرو و توان در پشت رزمندگانمان قرار گرفته و برای دفاع از وطن و حریمِ سرزمین بزرگ و افتخار زایمان، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

به وعده‌ی صادقِ پروردگار جهانیان، امامان و رسولان مبنی بر شکست ظالمان ایمان راسخ داریم و مطمئن هستیم اگر خدا اراده بفرماید، جهان بزودی بدست با کفایت مستضعفین اداره گردیده و ندای ملکوتی آن یار محرومان بر خانه ی خدا و کلّ دنیا طنین انداز خواهد شد. ان‌شاءالله

برای عزیزانمان، دست به دعا بر می داریم و از خدای بزرگ پیروزی همه رزمندگان بویژه پاسداران، ارتشیان و سایر گمنامان عرصه‌ی امنیت و حافظان مرزهای جغرافیای داخلی و خارجی مان را طلب می نماییم.

خداوندا خود حافظ و نگهدارشان باش، دشمنان شان را خوار و ذلیل بفرما و فرمانده اعلایِ متصل به مولایمان صاحب العصر و الزّمان را تا ظهور پُر نورِ ذخیره ات سلامت بدار. آمین.  

۲۶/فروردین ماه/۱۴۰۳

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi