شناسه خبر : 31137
شنبه 04 بهمن 1393 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار جانبازان با امام جمعه قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایسنا، جمعی از جانبازان و ایثارگران استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار غلامرضا حقایق پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نسبت به خانواده‌های معظم شهدا به خصوص جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران بودند که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع مقدس نمایش قابل قبول وماندگاری از خود نشان داده و نگذاشتند دشمنان به این خاک مقدس تعدی کنند.

وی ادامه داد: بدون شک ایثارگران و جانبازان پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه مسئولین این است که بتوانیم از ارزش‌های والای این نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم.

در ادامه آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از تمام تلا‌ش‌های ارزشمند و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شما جانبازان و ایثارگران از افتخارات ارزشمند این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و کسانی هستید که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های این نظام بر آمده از خون شهدا حضوری موثر و تاثیرگذاری داشتید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi