شناسه خبر : 31706
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نرم‌افزار چند ‌رسانه‌ای «شیر سامرا»


 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای «شیر سامرا» به‌مناسبت چهلمین روز شهادت مهدی نوروزی، نخستین شهید مدافع حرم غرب کشور رونمایی می‌شود.





 

این نرم‌افزار به‌همت شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد مخصوص سیستم عامل ویندوز طراحی و تولید شده و مشتمل بر خاطرات همرزمان و خانواده شهید، گالری تصاویر، فیلم‌ها، گفت‌و‌گوهای ویژه، زندگی‌نامه شهید، بخش ویژه و... است که به‌صورت مولتی‌مدیا قابل اجرا است.
تمام تصاویر مربوط به شهید نوروزی از پیش از شهادت تا تشییع پیکر و یادواره‌ها، ویدئوهای در دسترس از این شهید والامقام و چند مستند ساخته شده از این شهید مدافع حرم در این نرم‌افزار قابل دسترسی است.
برخی از دست‌نوشته‌های مرتبط با شهید نوروزی، ناگفته‌هایی از نحوه شهادت، مصاحبه با همسر، مادر، هم‌رزمان و دوستان شهید نوروزی، بخش ویژه‌ایی از پیام‌های ارسالی به مراسم شهید نوروزی و... در این نرم‌افزار چندرسانه‌ای موجود است.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi