شناسه خبر : 32037
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا و ایثارگران نقش اصلی را در پیروی از ولایت ایفا کردند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: نقش اصلی را در پیروی از ولایت فقیه، شهدا و ایثارگران ایفا کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر عارف ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای نوجوان همدان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یادواره شهدای نوجوان طرحی است که به صورت سراسری در کشور در حال اجرا است.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلابی دینی عنوان کرد و افزود: در تاریخ ایران، نمونه‌های زیادی در ایثارگری‌ و رشادت مردم ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه نهضت ما برگرفته از نهضت کربلاست، خاطرنشان کرد: در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همانند واقعه کربلا همه اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوجوان با تمام وجود وارد عرصه شدند و برای پیروزی اسلام تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه نقش اصلی را در پیروی از ولایت فقیه، شهدا و ایثارگران ایفا کردند، تصریح کرد: تفاوت بارز بین نهضت ما و بسیاری از جنبش‌های جهان در پیروی از ولایت فقیه است.

عارف ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی برای نخستین بار از سوی امام راحل بیان شد در صورتی که اکثر مردم با آن بیگانه بودند.

وی ادامه داد: اسلامی که با همه گروه‌های معاند همراه شود و نسبت به همه مسائل و اتفاقات بی‌تفاوت باشد اسلام آمریکایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه گروه تکفیری داعش با توطئه‌های دشمنان اسلام به وجود آمده اظهار کرد: داعش با ادعای مسلمانی، بی‌رحمی را به اوج رسانده‌ است.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) ایران مقتدر و با عظمت است، تصریح کرد: تا زمانی که پیروی از ولایت در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، قطعاً ملت ایران همیشه در جهان پیروز و سربلند خواهند بود.

عارف در پایان سخنانش یادآور شد: در این مراسم، خانواده 88 شهید نوجوان استان همدان تجلیل می‌شوند.
 

اینستاگرام

...

رزمندگان و جانبازان 5 % هم از ولایت امام خامنه ای ( حفظ الله ) پیروی می کنند ؟!

چرا نگفتی ؟!

نمی خواستی بفهمند که حقوق و معیشت ندارند و فقیر و تنگدستند ؟!
سلام ، مسئول محترم بنیاد همدان حق مطلب را کاملا از قول ایثارگران ادا کردند. آرزو میکنیم ایکاش سایر مسئولین نیز چنین دیدگاه عمیقی به عشق ایثارگران نسبت به پیروی از مکتب ولایتمداری داشتند. گرچه این حرفها مکرر از تریبونهای مسئولین بنیاد شنیده شده اما در این متن و پیام نشانه های اخلاص و ارادت به محضر مقام عظمای ولایت آشکار قابل درک است.
تابستان سالجاری با مدیر کل محترم بنیاد همدان ملاقات حضوری داشتم و از نزدیک با حسن پاسخگویی و پیگیری قانونی درخواستم مبنی بر احراز مجروجیتهای تایید شده در صورتجلسه سانحه از سوی ایشان مواجه شدم که صددرصد با روشهای مغرضانه و مبتنی براعمال سلیقه شخصی مدیران اسبق بنیاد همدان تفاوت دارد. البته پس از گذشت حدود 14 سال از سکونت دائم در مشهد مقدس مشکل انتقال پرونده به محل سکونتم جهت شرکت در کمیسیون پزشکی علیرغم تحویل مدارک قانونی لازم و تکمیل فرم مربوط بعلاوه مکاتبه رییس محترم دبیرخانه کمسیونهای پزشکی کشور که با همت جناب آقای ساقی اقدام گردیده همچنان بقوت خود باقیست. از درگاه ایزد منان برای خدمتگذاران صادق به شیعیان و ایثارگران محترم طول عمر با عزت مسئلت مینماییم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi