شناسه خبر : 32403
یکشنبه 10 اسفند 1393 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با دو شهید گمنام 20 و 17 ساله

کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی با پیکرهای دو شهید گمنام 20 و 17 ساله دوران دفاع مقدس در ساختمان مرکزی این سازمان وداع کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، پیکرهای این شهدا در منطقه عملیاتی مجنون و در منطقه زبیدات از سوی کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح کاوش شده است.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام صالحی خوانساری در سخنانی با اشاره به جایگاه شهدا از دیدگاه رسول اکرم (ص) گفت: باید بگویم که شهید می‌تواند در روز قیامت 40 نفر از اعضای خانواده خود را شفاعت کند و شهدای شاخص همچون شهدای صدر اسلام شهید مطهری‌ها نیز هر یک می‌توانند 70 نفر را شهادت کنند تا به بهشت بروند.

 

وی افزود: همچنین جوانانی هم که سالم از جبهه نبرد به خانه بازگشته‌اند انگار که به تازگی از مادر خود زاده شده‌ هستند. از همین رو ما باید قدر شهدا را بدانیم چرا که نزد خدا از عزت و منزلت بالایی برخوردار هستند. یادمان باشد که کاری که شهدا انجام داده‌اند جهاد اصغر است و جوانان ما می‌توانند با جهاد اکبر و مبارزه با نفس‌شان ادامه دهنده راه شهدا باشند. شهدا به این دلیل گمنام شدند که خواستند اسلام را پرنام کنند و انقلاب اسلامی را به عرش برسانند. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چنین حکومتی که معارف اسلامی را ترویج دهد و تبیین نماید وجود نداشت و چه بسا افرادی همچون رضاخان ملعون و دخترش از مروجان بی‌غیرتی و بی‌عفتی بودند. با پیروزی انقلاب اسلامی، جهانیان به قدرت اسلام پی بردند و به همین دلیل است که به مقابله با آن برخواسته‌اند.

 

حجت‌الاسلام صالحی خوانساری گفت: شره خون این شهدا در همه دوران‌ها غوغا و بیدادگری می‌کند و ما را تا آخرین روز قیامت بدهکار خودشان خواهند کرد. این برای ما مسئولیتی سنگین بر دوش‌مان واگذار می‌کند چرا که در آخرت آن‌ها ما را مورد محاکمه قرار خواهند داد.

 

 

تجلیل از مقام دو تن از شهدای گمنام - سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

تجلیل از مقام دو تن از شهدای گمنام - سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

تجلیل از مقام دو تن از شهدای گمنام - سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

تجلیل از مقام دو تن از شهدای گمنام - سازمان تبلیغات اسلامی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi