شناسه خبر : 32476
سه شنبه 12 اسفند 1393 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهید محمد اسماعیلیان

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت:علت ترس استکبار جهانی از ایران اسلامی ایمان کامل و شهادت‌طلبی جوانان آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام ولایی در نخستین یادواره شهید دانشجو "محمد اسماعیلیان" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان افزود:دشمن قدرت تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

 

وی در ادامه بر تقویت فرهنگ دینی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در همه دانشگاه‌ها و خصوصا در دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است باید در جهت تقویت فرهنگ دینی تلاش و کوشش شود چرا که این دانشگاه باید بیشتر از جای دیگر پرچمدار باشد و نهادی است که از دل جمهوری اسلامی برخواسته است.

 

وی بصیرت‌دهی را از دیگر وظایف مسئولان دانشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد:مسئولان دانشگاه‌ها وظیفه دارند با بصیرت‌دهی به دانشجویان از قبیل انتخاب استادان بصیر و برگزاری جلسات روشنگرانه سیاسی راه شهدا را دنبال کنند.

 

وی به خطرات عملکرد افراد بی‌بصیرت در جامعه نیز اشاره کرد و گفت:خیلی از بزرگان و اساتید ما که دارای علم و دانش کافی نیز بودند و از آنها انتظار نبود در جریان فتنه 88 راه را کج رفتند و به نفع دشمن حرف زدند دشمن را روی ما جری کردند و باعث شدند دشمنان و رسانه‌های گروهی معاند به آنها کف بزنند. بصیرت به انسان قدرت تفکر می‌دهد که کی و کجا حرف بزند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا به ماهیت دو اسلام تکفیری و افراطی نیز اشاره کرد و گفت:القاعده،جبهه النصره، طالبان و داعش از تشکیل دهنده‌های اسلام تکفیری هستند که افرادی بی‌منطق بوده و جز خود دیگران را کافر می‌پندارند. یک اسلام افراطی دیگری هم هست که می‌خواهد خودش را به زور به شیعه بچسباند و برای اینها قمه‌زنی عین نماز خواندن است.

 

موسی ارشد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در این مراسم از شهدا به عنوان نماد ایثار و فداکاری در جامعه یاد کرد و گفت: بر این باوریم شهدا پرچمدار استقلال و عزت و شرف این مردم هستند و امیدوارم در قبال وظایفی که شهدا روی دوش ما گذاشته‌اند بخوبی ایفای عمل کنیم.

 

سرهنگ جواد اکبری فرمانده سپاه ناحیه ملکان نیز گفت:ما در جنگ تجربه‌های زیادی کسب کردیم و الان در دنیا حرف زیادی برای گفتن داریم .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi