شناسه خبر : 33863
یکشنبه 30 فروردين 1394 , 15:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالروز عملیات بازی دراز

شهیدنیوز: نماینده جهاد رسانه ای شهید رهبر از اعزام یک گروه رسانه ای به شهرستان سرپل ذهاب به منظور پوشش رسانه ای برنامه های سالروز عملیات بازی دراز در این شهرستان خبر داد.

میثم ابراهیمی با اشاره به چهارم اردیبهشت ماه سالروز عملیات بازی دراز، از اعزام گروه جهاد رسانه ای شهید رهبر به سرپلذهاب برای پوشش رسانه ای برنامه های این روز خبر داد.

وی افزود: هر ساله و همزمان با سالروز عملیات بازی دراز، گروه جهاد رسانه ای شهید رهبر یک گروه خبرنگاری را برای پوشش برنامه صعود و همچنین مراسم یادواره شهدا در روز قبل از آن به سرپلذهاب اعزام می کند.

نماینده جهاد رسانه ای شهید رهبر، گفت: اعزام خبرنگاران به سرپلذهاب از فردا آغاز شده و تا روز سوم اردیبهشت ماه تمامی خبرنگاران در سرپلذهاب مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشادت های مردم استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس و اهمیت عملیات بازی دراز، تمامی تلاش خود را برای انعکاس هر چه بهتر برنامه ها به کار خواهیم گرفت.

 نماینده روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، گفت: خبرنگارانی از خبرگزاری های کشور و پایگاه های خبری مرتبط با راهیان نور در گروه اعزامی به سرپلذهاب حاضر بوده و به صورت جهادی به ثبت لحظات زیبا در ارتفاعات بازی دراز خواهند پرداخت.

گفتنی است، شهید غلامرضا رهبر از شهدای رسانه‌ است که در ایام دفاع مقدس به عنوان خبرنگار و گویند رادیو نفتِ آبادان برای تهیه گزارش از جبهه‌ها راهیِ خطوط مقدم شد و بعد از مدت‌ها کار در این مناطق و یک‌ بار مجروحیت در عملیات والفجر ۸، سرانجام در عملیات کربلای ۵ (دی‌ماه ۶۵ ) راهی بهشتِ شهادت شد.

وی سبک ویژه‌ای در روایت وقایع دفاع مقدس ارائه کرد تا آن‌جا که پس از شهادتش، تفکر «خون‌نگاران جنگ» بر پایه شیوه کاری وی شکل گرفت.

معرفی شهید رهبر و یادآوری دلاوری‌های شهدای رسانه در پوشش خبری مناطق عملیاتی، از علل اصلی نامگذاری این طرح ستاد مرکزی راهیان نور، بنام وی محسوب می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi