شناسه خبر : 36939
شنبه 31 مرداد 1394 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت رسانی بنیاد به جامعه ایثارگری مناسب و مثبت است!

مشاور وزیر امور خارجه در امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ ایثارگری اهداف کلانی دارد و با امکانات و تسهیلاتی که در اختیار دارد، خدمت‌رسانی مناسب، مثبت و خوبی ارائه داده است.

نصرت الله مالکی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» در خصوص خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری کشور، گفت: بنیاد برای خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ ایثارگری اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان اهداف کلانی داشته و با امکانات و تسهیلاتی که در اختیار دارد، خدمت‌رسانی مناسب، مثبت و خوبی ارائه داده است هر چند ممکن است برخی هم انتظارات بیشتری داشته باشند. وزارت امور خارجه نیز با توجه به وضعیت و شرایط موجود، عملکرد نسبتاً خوبی در ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر داشته است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت امورخارجه با اشاره به اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم ایثارگران وزارت امور خارجه و رضایت خانواده‌ها از عملکرد این وزارتخانه در این زمینه، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این وزارتخانه به‌صورت مرتب انجام می‌شود که آخرین مورد نیز دیدار وزیرامور خارجه کشورمان با خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی مزار شریف بود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 درصد از نیروهای وزارت امور خارجه از خانواده‌های ایثارگران هستند و این آمار بالاترین میزان نسبت به سایر دستگاه های اجرایی به حساب می‌آید، ادامه داد: اعمال 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران در این وزارتخانه به صورت کامل انجام شده و حتی در بعضی از دوره‌ها بیشتر از 25 درصد نیز بوده است. بر همین اساس در سال 1393، 38 نفر از 100 نفر استخدامی در وزارت امور خارجه از این جامعه معزز بودند.
مالکی با تأکید بر مستند سازی خاطرات و زندگی شهدا و ایثارگران، گفت: وزارت امور خارجه کارهای زیادی در این حوزه انجام داده است که در همین راستا کتاب «یادواره شهدا و ایثارگران وزارت امور خارجه» طی دو ماه گذشته چاپ و منتشر شده که این کتاب، شامل خاطرات و زندگی‌نامه شهدا، جانبازان و آزادگان این وزارتخانه علاوه بر توزیع داخلی به نمایندگی های خارج از کشور نیز ارسال شده است.
مشاور وزیر امور خارجه در امور ایثارگران در پایان برگزاری مرتب جلسات شورای مشاورین وزرا با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران را بسیار مثبت و اثربخش ارزیابی کرد و گفت: برگزاری جلسات شورای مشاورین وزرا موجب تبادل آرا و استفاده از نظرات سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها می‌شود، ولی اگر این جلسات دارای مصوبات قابل‌پیگیری و اجرا نیز باشد، طبیعتاً کارآمدی جلسات افزایش خواهد یافت.
لازم به ذکر است، مالکی پیش از این سفیر ایران در فری تاون و رییس ارزیابی عملکرد وزارت امور خارجه بوده است. 

منبع: ایثار
اینستاگرام
ما که از این خدمات رسانی چیزی ندیدیم خواهشاً صدای مردم را بیشتر از این در نیارید .همین تبلیغات منفی شماست که روزگار ما را سیاه کرده و مردم به ما می گویند موجودات نفرت انگیز.
ماستبند که نمیگه ماست من ترشه بنیاد باید از خودش تعریف کنه .واقعا جای تاسف داره کهچون نظارتی بر کارشون نیست این حرفها را بر زبان میاورند
سلام ، نسبت بودجه وزارت امور خارجه به سایر اداراتی که مستخدمین ایثارگر دارند بسیار بالا میباشد لذا با توجه به نقش امور خارجه در موضوعات هسته ای و برخی موضوعات سیاسی خارجی میبایست بسیار پررنگتر از دیگران ایفای تعهد نمایند.
هنوز هزینه های درمان 5 ماهه اول سال 93 که بعهده دستگاههای اجرایی بوده پرداخت نشده است لذا چنانچه خدمت رسانی به ایثارگران وزارت خارجه مطلوب است خوش بحالشان در صورتیکه جانبازان و شهدای هسته ای و سایر جبهه های خارجی مورد توجه مسئولین قرار گیرند صددرصد جنبه سیاسی دارد زیرا ایثارگران سایر دستگاهها شاکی و ناراضی هستند.
سلام فرمودند مناسب است و مثبت، ما که راضی هستیم، لااقل به ما چیزی نمی رسد،اونا راضیند.
هم مناسب و هم مثبت، خدا به پای همدیگر پیرتان کند، تا مناسب و مثبت گردد.
سلام علیکم
ایکاش نویسنده و مسئول نگارش این موضوع را میشناختم وبه آن دسترسی داشتم.
آنوقت میگفتم که انتظارات بیشتر یعنی چی؟
کار کردن جانباز قطع نخاع با تاکسی، رانندگی جانباز قطع نخاع در آژانس، با ویلچر این بنگاه آن بنگاه مسکن رفتن و دنبال خانه اجاره ای که با درآمد و شرایط جانباز ویلچری سازگار باشد و مورد مضحکه قرار گرفتن بوسیله کسانی که روزانه پنج وعده از زیر تا بالای مملکت رو مورد لطف قرار میدن و هزاران هزار مشکل که آوردنش فقط موجب افزایش آلام عزیزان خواهد بود یعنی ارائه خدمات مطلوب......
بخدا دروغ میگن من ۲تا فرزند فوق لیسانس داریم هر دوبیکار هستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi