شناسه خبر : 48789
پنجشنبه 04 شهريور 1395 , 13:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح مجموعه ورزشی ایثارگران در شیراز

با حضور ،معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران

بزرگترین مرکز فرهنگی ،ورزشی و توان بخشی ایثارگران جنوب کشور امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، در شیراز به بهره برداری رسید .

افتتاح بزرگترین مجتمع توانبخشی و فرهنگی جنوب کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز فارس ، حجه الاسلام والمسلمین شهیدی گفت : برای ساخت این مرکز ، به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز فرهنگی ، ورزشی و توان بخشی ایثارگران جنوب کشور  حدود 270 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی افزود : مجتمع جنت در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع و زیر بنای 18 هزار و 500 متر مربع در دو بخش توان بخشی و اقامتی و فرهنگی – ورزشی ساخته شده است .

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت : این مجتمع توان بخشی 114 تخت با ظرفیت درمان و اقامت سالانه 40 هزار نفر ، شامل مجموعه های فیزیوتراپی، آب درمانی و ارتروز و پروتز است که در بخش های فیزیوتراپی و آب درمانی ظرفیت خدمات رسانی به سالانه 280 هزار نفر را دارد .  

 وی افزود: سالن های چند منظوره درمانی ، سالن بدنسازی ، سالن غذاخوری و سویت اقامتی با ظرفیت اقامت 114 نفر در شبانه روز از دیگر امکانات بخش های توان بخشی و اقامتی این مجموعه است .  

حجت السلام والمسلمین شهیدی افزود: این مجتمع با 5 هزار متر مربع مساحت بخش فرهنگی و ورزشی  2 سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، سالن سرپوشیده ورزشی چند منظوره کتابخانه ، نمازخانه و مهد کودک دارد .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi