شناسه خبر : 49307
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید منا قبل از شهادت عکس تشیع اش را انتخاب کرده بود

طاهره رنگ رززاده خراسانی اظهار کرد: همسر عزیزم جانباز شهید منا «هادی میرزایی» قبل از رفتن به خانه خدا و اعمال حج واجب وصیت نامه خود را نوشته بود و با همه اقوام دور و نزدیک حتی اقوام متوفی بر سر مزارشان رفته و ضمن خداحافظی به همه گفته بود من از این سفر باز نخواهم گشت.
 
وی ادامه داد: شهید به سلیقه خود عکسی را انتخاب کرد و گفت : همین عکسی که دوست دارم را برای تشیع جنازه ام استفاده کنید.
 
همسر شهید منا گفت: همسر من جانباز 20 درصد بود او شیمیایی جنگ هشت سال دفاع مقدس و حدودا هفت ترکش در بدن خود یه یادگار داشت.
 
وی با بیان اینکه شهید بسیار معتقد و مذهبی بود، بیان کرد: قبل از رفتن سفارش تمام امورات زندگی را کرد که پشتیبان ولی فقیه باشید اتحاد خود را حفظ کنید و مراقب محمد صادق پنج ساله باشید.
 
رنگ رززاده خراسانی گفت: سه سال پشت سر هم اسم جانباز شهید برای اعمال حج واجب انتخاب می شد اما به خاطر فرزند خردسالی که داشتیم هر بار انصراف می داد بارآخر با توجه به شرایط سیاسی کشور باهم مشورت کردیم و تصمیم گرفتیم که جانباز شهید تنها به سفر برود.
 
وی ادامه داد: همسر جز اولین شهدای منا بود که اسم او را از تلوزیون اعلام کرده بودند اما چون ما تلوزیون نداشتیم متوجه نشدیم تا اینکه از طریق پسرم متوجه فاجعه دلخراش منا شدیم جمعه صبح به دفتر حج زیارت رفتیم و به ما اعلام کردند که اخبار صحت دارد در همان لحظه بیهوش شدم.
 
وی با بیان اینکه شهید همه مارا قبل از رفتن آماده کرده بود، بیان کرد: باور نداشتیم که این واقعه هولناک اتفاق افتاده است.
 
همسر شهید منا گفت: از همسفران شهید واقعه را پرس و جو کردیم برایمان توضیح دادند که جانباز شهید منا «هادی میرزایی» وقتی متوجه عمق فاجعه می شود تصمیم می گیرد به زائرین خانه خدا کمک کند او چندین نفر را نجات می دهد اما چون شیمیایی بود نفس کشیدن برایش سخت می شود و کنار نرده ها می نشینید و به تعدادی از زائرا می گوید من اینجا نشستم و جایم راحت هست شما پایتان را به شانه من بگذارید و از نرده ها بالا بروید، حدود پنج نفری به واسطه شهید از نرده ها بالا می روند و خبر نداشتند که شهید ترکشی نزدیک قلبش دارد. بی حالی و خستگی از طرفی چون جانباز شیمیایی بود و در بدنش چندین ترکش داشت همه عوامل باعث شده بود تا وی شهید شود.
 
وی خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که به دیدار مقام معظم رهبری می رویم و از ایشان تشکر میکنم زیرا سخنان گرانبهای این رهبر فرزانه آرامش را به قلب های داغدیده ما وارد کرد.
منبع: حیات
اینستاگرام
من داماد خواهرش بودم ..ایشان ارادت خاصی به امان جعفر صادق داشتند..خدا بیامرز ه ...
خداوند رحمتشان کند،. انسان وارسته و بزرگوار ی بودند، انشالله روح پاکش با انبیا محشور گردد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi