شناسه خبر : 77732
یکشنبه 30 شهريور 1399 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوحدی:‌ مدیری که با ایثارگر بدرفتاری کند، جایی دربنیادندارد

اوحدی:‌ مدیری که با ایثارگر بدرفتاری کند، جایش در بنیاد شهید نیست

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر کارمند یا مدیری از کارکنان بنیاد شهید عزت و احترام عزیزی از جامعه ایثارگری را رعایت نکرده، قطعا جایش در بنیاد شهید نیست.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال تسنیم در مورد برخورد نامناسب برخی از مدیران و کارکنان بنیاد با خانواده شهدا طی سنوات مختلف که باعث بی اعتمادی ایثارگران به بنیاد شده است، نحوه برخورد با این افراد و تلاش برای بازگردان اعتماد از دست رفته ایثارگران گفت: اگر با موردی برخورد کنیم و مشخص شود که کارمند یا مدیری از کارکنان بنیاد شهید عزت و احترام و کرامت عزیزی از جامعه ایثارگری را رعایت نکرده، قطعا جایش در بنیاد شهید نیست. چون اولویت ما نه تنها حفظ کرامت ایثارگر بلکه تقویت جایگاه ایثارگری است. اگر امروز ما اعتباری در بنیاد شهید داریم و اگر بنیاد شهید احترامی دارد باید گفت این احترام و قداست به اعتبار جامعه ایثارگری است.

وی افزود: ما اگر قدرشناس جامعه ایثارگری نباشیم قطعا جزو جامعه بنیاد شهید نیستیم. بنیاد شهید جای انسان‌هایی است که باورشان شود خدا نعمت‌ی الهی را به عنوان توفیق خدمت به جامعه ایثارگری به آن‌ها داده است. امام فرمودند: «خدمت به خانواده معظم شهدا خدمت به نبی اکرم(ص) است.» خداوند فرمود: «من خودم جانشین شهید در بین خانواده‌اش هستم.» اگر کسی توفیق پیدا کرد که رضایت جامعه ایثارگری را به دست آورد، قطعا رضایت خدا را به دست آورده است. خدا نکند روزی بیاید که کسی دل خانواده شهید یا ایثارگری را آزرده کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: ما همایشی با حضور تمامی مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید داشتیم. منشوری را در 38 بند به مدیران اعلام کردیم با عنوان «منشور خدمت به جامعه ایثارگری» که همه مدیران استانی ما در سراسر کشور و در ستاد موظف هستند به آن عمل کنند. از جمله بندهای این منشور حضور فعال در جامعه ایثارگری هست که به اعتماد سازی ایثارگران و نحوه برخورد با آنان کمک خواهد کرد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
سلام علیکم
احترام وعزت ایثارگران درسراسرکشوربایداجراشود.
بخصوص درکلیه ادارات،ارگانها،سازمانها...وحتی شرکت های خصوصی...
مثال:من برای معاینه فنی خودرو به مرکزسراج مراجعه کردم.
سوال پرسیدم آیاجانبازان صف جداگانه دارند؟
درجواب گفتندجانباز۵۰%به بالا !!!
آیااین قانون هاوبخشنامه های سلیقه ای راچه کسی می نویسد وابلاغ میکند؟!
و.....
لطفأپیگیری ورسیدگی نمایید.
درهمه ادارات وسطوح و...
28 ماهه نخاعی را به آسایگته راه نمی ذهنذ مگر نموال بیت الماب ارثیه آنهاست آیا اوحدی خبر دارد نسخه ده تایی انسولین را داروخانه 2 تا داده میگوید بخش نامه است و...
سلام جناب اقای مهندس اوحدی همه ایثارگران واقعی به دلایل کافی از بنیاد راضی نیستند
چون هیچ عدالتی رعایت نمی شود
نه بین خانواده های شهدا و نه بین جانبازان
جناب اوحدی ازاین قشرمدیران بدرفتاربنیاددراستان هاتابخواهیدهستندمنتهااین کاربازرسی است و حراست که بشمامعرفی کنند.ریاست محترم بنیادپرهستنددربنیادها!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi