شناسه خبر : 77857
پنجشنبه 03 مهر 1399 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۳۰ ساله شرمنده اهل و عیالم!

مالک سیفی - جناب آقای اوحدی و جناب آقای پرکره!

بنده جانباز ۱۵% از یک ناحیه هستم. وقتی شیمیایی شدم و در بیمارستان صحرایی امام رضا بستری شدم. به خدا این روزها رو تو رویا هم نمی دیدم.

 البته منتی بر کسی نیست ولی تبعیضی که تو اداره ای که باید الگوی تمام ادارات باشه رو می بینم دلم به درد میاد. به خودم هزارجور بد و بیراه میگم.

پرونده بالینی ام سوخته و دستم به جایی بند نیست.

درحالی که نه ریه دارم و نه جسم سالمی دارم که بتوانم خرج خانواده رو دربیاورم. چه جوری بهتون بگم سی سالی هست که شرمنده اهل و عیال هستم.

اینستاگرام
جالب اینجاست معاون بهداشت بنیاد شهید می گوید برای همه جانبازان بیمه تکمیلی کامل وجود دارد. چرا دروغ می گویید؟ برای جانبازان زیر 25 درصد بیمه دندانپزشکی و عینک قرار نداده اید.اگر جانباز زیر 25 درصد(بهتر است بخوانیم زیر خط فقر) خدای نکرده دندانش خراب شود با حقوق 1 میلیون تومن ساتا و با این هزینه سنگین نمی تواند دندانش را ترمیم کند. فقط مجبور است بکشد.در حالیکه خط فقط زیر 10 میلیون تومان اعلام شده است هنوز هم جانبازان معسر زیر 25 درصد تحت پوشش ساتا 1 میلیون میگیرند. تحت پوشش بنیاد هم 1 میلیون و 790 هزار تومن. یعنی حدود 9 برابر زیر خط فقر.آقای نوبخت و جهانگیری و واعظی چگونه می توانید به روی جانبازان نگاه کنید و لبخند بزنید؟ نمایندگان مجلس باید طرح تشکیل وزارت ایثارگران را کلید بزنند وگرنه دولت هر جوری دلش خواست قانون را عمل میکند و پاسخگو هم نیست.مانند قانون برنامه ششم توسعه که تا نمایندگان دوره یازدهم مشخص شدند بنیاد شهید سریع یکسری جانباز را کمک معیشت پرداخت کرد. در حالیکه قبل از آن جانبازان زیر 25 درصد را به ساتا پاس میداد و حاضر به اجرای قانون نبود.جانبازن به بنیاد شهید این دولت امیدی ندارند. ولی چشمشان به اقدام قاطع نمایندگان است.انشالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi