شناسه خبر : 77883
شنبه 05 مهر 1399 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هنوز نامه ام را نزده!

رضا امیری فارسانی - جناب دکترنمکی! من رضا امیری فرزند شهیدراه خدا می باشم. پدرم از پیشکسوتان جنگ بود. سال ۶۱شهید شد. عملیات محرم من همراه پدرم در همه صحنه ها بودم. سال ۶۴ شیمیایی شدم. همزمان در شبکه بهداشت فارسان مشغول شدم.

تنها رزمنده آن ایام از مجموعه شبکه بودم. تنها سال ۶۷ به خاطر سه روز غیبت و برخورد با کسی که خلاف جهت شهدا حرکت می کرد مرا بدون در نظر گرفتن قانون و شرع برکنار کردند. من هم پیگیر نبودم تا سال ۹۷ کمیسیون ماده ۱۶رای داد برگشت به کارم را من طبق قانون باید سه ماه بعد رسمی قطعی بشوم.

الان سه سال است هنوز دانشگاه استان حکم مرا نزده است و با برخوردی که شایسته محکومان کیفری هم نیست با من برخورد می کنند. منی که از سال ۵۷ تا همین لحظه به عنوان سربازولایت درهمه صحنه ها هستم.

 نه تنها من بلکه فرزندشهیدی هشت سال است که هنوز پیمانی است و تبدیل وضعیت نشده و مواردی که دل انسان را به درد می آورد. جناب دکتر نمکی عزیز گاهی وقت ها شاید شماها ندانیدکه چقدر در مجموعه هایی تظلم واقع می شود.

لذاباخواندن دلنوشته شما بر آن شدم که این کامنت رازیرمطلبتان بگذارم تاعزیزانم درسایت فاش نیوز به سمع مبارکتان برسانند.

التماس دعا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi