شناسه خبر : 78319
دوشنبه 28 مهر 1399 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمثال شهید آوینی در بزرگراه «شیخ فضل‌الله نوری»

«علی اکبر کریمی‌پور» گفت: به‌منظور هویت‌بخشی به سیمای شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصویر شهید «سید مرتضی آوینی» بر دیواره بزرگراه «شیخ فضل‌الله نوری» ترسیم شد.

 

بزرگراه «شیخ فضل‌الله نوری» مزین به تصویر شهید «سید مرتضی آوینی» شد«علی‌اکبر کریمی‌پور» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران، با اشاره به اهمیت اجرای نقاشی دیواری بر روی بدنه بزرگراه‌ها به‌عنوان بخشی از نماهای شهری در ایجاد آرامش بصری، اظهار داشت: به‌منظور هویت‌بخشی به سیمای شهر، با اجرای نقاشی دیواری، بدنه بزرگراه «شیخ فضل‌الله نوری»، به تصویر شهید «سید مرتضی آوینی» مزین شد.

وی با بیان این‌که این طرح به طول ۲۰۰ متر مربع با بهره‌گیری از تکنیک «آکرولیک» و سبک «رئال» اجرا شده است، افزود: نقاشی دیواری تصویر شهید آوینی با مشارکت بنیاد شهید و سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شد.

کریمی‌پور با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در تلطیف سیمای شهری، گفت: طرح ساماندهی تابلوهای صنوف و همچنین اجرای نقاشی دیواری، از نقش قابل اهمیتی در بهبود سیما و منظر شهری و رنگ‌بخشی بر سیمای خاکستری شهر برخوردار است و در همین راستا، این اقدامات در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۲ تهران قرار دارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi