شناسه خبر : 81740
شنبه 14 فروردين 1400 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست کار فرزند جانباز سقزی

سینا صباحی - خدای منان را شاکر و سپاسگزاریم که به ما نعمتهای فراوان ارزانی فرمود، از جمله این نعمتها، فرصتها، محیطی و فضایی است که در آن خدمت می کنیم. برای من جای بسی مسرت است که بتوانم در خدمتگذاری برای هم نوع خود نقشی داشته باشم. به این امید که انشااله مورد قبول درگاه باریتعالی واقع شود.

 ریاست محترم بیناد شهید وامور ایثار گران باسلام بر محمد(ص) و ال محمد(ص)؛ سلام و دورود به امام شهیدان و رهبر انقلاب اسلامی احتراماً

 اینجانب سینا صباحی ساکن شهرستان سقز دارای مدرک تحصیلی کارشناس متالوژی با افتخار فرزند محمود صباحی جانباز 30درصد و همچنین دارای 2سال و 3ماه اسارت در زمان جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل به این درجه از افتخار نائیل گردیده است.

 به استحضار می رساند از اینکه اینجانب تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رسانده ام متاسفانه بیکار می باشم. باتوجه به شرایط بد اقتصادی معیشت خود و خانواده ام دچار مشکل گردیده است. باعنایت به اینکه چندین بار درخواست کار به بنیاد شهرستان و سطح استان داده ام هنوز جوابی به هر نحوی باشد نگرفته ام.

 حال از جنابعالی استدعا دارم دستور فرمائید نسبت به معرفی اینجانب فرزند نظام و انقلاب به عنوان سرباز مقام معظم رهبری و همچنین بعنوان یک فرزند جانباز 30درصد و اسارت که تاکنون از هیچ مزایایی استفاده ننموده ام جذب و بکارگیری شوم.

 در نهایت از جنابعالی و همکاران محترم که به عنوان نماینده امور ایثارگران و این انقلاب هستید کمال تشکر و قدردانی را دارم .

باتشکر

اینستاگرام
درود عرض ارادت به محضر جناب صباحی، آقا سینا جان فرزند جانباز 30%لطفاً اینقدر ازاین دولت تدبیر و امید تقاضا نفرما وخودرا خواروذلیل مگردان تازه حال پس از گذشت بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس بازهم فقط در حد شعار هست که فرزندان جانبازان70 درصد وفرزندان شهداء ی والامقاممان استخدام دوائر دولتی میشن همینم دروغ محض وآشکارمیباشدنخوردیم نان گندم امادیدیم دست مردم درحال حاضر درشهرمحل سکونتم بیش از1000نفرفرزندشهیدوفرزندجانبازداریم بامدارک معتبردانشگاهی اونم ازمعتبرترین دانشگاههای دولتی، آری سینا جان تدبیر دولت پرزیدنت فریدون مارازمینگیرکردوامیدش هم جز سرابی بیش نبوده، فقط توکل برخالق همه هستی کن و واردبازار کارآزادشو میشود البته اشگال جدانان این مرزوبوم فقط دوست دارندپشت میزنشین باشند تملق هم میکنی تملق خدایت را کن که اگربدهدرحمت هست اگرندهدحکمت است، خداوند درکنارته فقط دستت روبطرفش درازکن باتشکر هموطن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi