شناسه خبر : 82677
شنبه 25 ارديبهشت 1400 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان:

تولید محتوا برای اقناع افکار عمومی در اولویت کمیته بانوان است

مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان با تاکید بر اهمیت نوع برخورد با مسائل گوناگون سیاسی و اجتماعی، گفت...

فاش نیوز -  مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از تمام بانوان فعال و فرهیخته دعوت به همکاری کرد.

به گزارش فاش نیوز، مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در دومین همایش سراسری بانوان این جمعیت که با حضور بانوان دو جمعیت ایثارگران و رهپویان در بستر فضای مجازی برگزار شد گفت: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با همه‌ی توانش به میدان آمده که در عرصه‌ی انقلابی‌گری و در امر تولید محتوا، تحلیل، مناظره و نظایر آن، با هدف اقناع افکاری عمومی، پرچم‌دار باشد و در این راستا از تمام بانوان فعال و فرهیخته دعوت به همکاری می‌کند.

«وجیهه آزادگر» با اشاره به این‌که جمعه‌ی گذشته مصادف با چهل‌ودومین سالگرد اعلام مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: طی سال‌های گذشته، انصافاً ملت نیز پشتیبان این حمایت بودند و در نهایت، این قدرت استکباری، این روزها رو به افول گذاشته و سراشیبی تنزل قدرت را طی می‌کند. در این بین نمی‌توان تاثیر زنان مسلمان بر افول رژیم صهیونیستی را نیز نادیده گرفت.

وی افزود: ما وارث انبیا هستیم و پیامبر ما حضرت محمد(ص)، خاتم پیامبران در زمان رسالت خود تحولات بنیادینی را در جامعه بنا گذاشت که می‌تواند برای ما الگو باشد. همچنین ائمه‌ی معصومین نقشه راه ما را در مسائل خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روشن کرده‌اند که سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان محسوب می‌شود.

آزادگر خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) هم از همین سرمایه‌ها استفاده کردند و توانستند با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی را در این کشور پایه گذاری کنند. مقام معظم رهبری نیز همین راه را ادامه داده‌اند و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک تکیه‌گاه در منطقه مطرح است. حال این سرمایه به دست ما رسیده و مهم این است که ما چگونه از آن بهره‌برداری کنیم.

مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان با تاکید بر اهمیت نوع برخورد ما با مسائل گوناگون سیاسی و اجتماعی، گفت: نقش ما در شرایطی که میراث گران‌بهایی در اختیار داریم، باید پررنگ باشد و بتوانیم راهبر و پرچم‌دار انبیا باشیم؛ به این ترتیب که به دل حادثه بزنیم و شرایط را به نفع خود تغییر دهیم.

وی گفت: در صدر اسلام نیز پیامبر اکرم(ص) سختی زیادی متحمل شدند و با این وجود توانستند دین را در جامعه پیاده کنند. امام خمینی(ره) نیز پیش از انقلاب اسلامی با وجود دشواری‌های فراوان با اتکال به پروردگار قدم در راهی گذاشتند که دشواری‌های زیادی داشت اما با پشت‌کار توانستند انقلاب را به نتیجه برسانند.

آزادگر با بیان اینکه کارگروه بانوان با این هدف به میدان آمده که استعدادها را به صحنه بیاورد و از آنها به نفع اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند، گفت: جمعیت جانبازان با همه توانش به میدان آمده که در عرصه‌ی انقلابی‌گری و در امر تولید محتوا، تحلیل، مناظره و نظایر آن پرچم‌دار باشد.

آزادگر، آحاد جامعه را به سه دسته منفعل، فعال و پرچم دار تقسیم کرد. منفعل بودن را بی‌تفاوتی و بی‌تعهدی نسبت به مسائل خواند. فعال بودن را داشتن واکنش نسبت به رخدادها بر شمرد ولی گروه اجتماعی پرچم‌دار را لوکوموتیو حرکت جامعه و تبدیل‌کنندگان تهدید به فرصت خواند و شاخصه‌ی کارگروه بانوان جمعیت جانبازان را روحیه و منش پرچم‌داری خواند.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها پس از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت، از مسئولان استانی کارگروه بانوان درخواست کرد نسبت به برگزاری همایش‌های استانی پرسش و پاسخ و تحلیل موقعیت روز در آستانه‌ی انتخابات و پس از آن اهتمام کنند.

وی یادآور شد: اکنون تمرکز تمام نیروهای انقلاب این است که در انتخابات پیش‌ رو نشان دهیم رقیب یکدیگر نیستیم و می‌خواهیم به اتفاق در یک جهت و در راستای اعتلای کشور گام برداریم. لذا در این همایش جنبه‌های مساله وحدت بررسی خواهد شد.

وی همچنین استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، کرمان، البرز، گلستان و مازندران را از استان‌های فعال جمعیت جانبازان عنوان و از آن‌ها تقدیر کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi