شناسه خبر : 84042
سه شنبه 22 تير 1400 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سنگ تمام شبکه یک سیما برای شهدا

عباس کرمی - در سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، شبکه یک سیما در اقدامی انقلابی چهار بار در طی 24 ساعت مستند گفتگو محور راه مادری را در جدول پخش خود قرار داد.

 جالب این است که روایت فتح تهیه کننده این کار مدت ها است از ارسال مصاحبه و مستند حدود 38 پدر و مادر شهید برای تکمیل پخش این برنامه به شبکه یک خودداری می کند. ولی جریان حزب اللهی حاکم بر شبکه یک سیما در نهایت دقت و ظرافت تلاش می کند تا از همان قسمت های در اختیار بهترین استفاده را بنماید.

روز شهادت امام جواد(ع) چهار بار مستند راه مادری در جدول روزانه پخش شبکه یک سیما قرار گرفت که پخش در ساعت طلایی حدود 2026 از زمان های پخش این برنامه شهدایی است.

مستند راه مادری قصه حدود 80 پدر و مادر شهید همرزم حاج قاسم سلیمانی است که در هر قسمت و در پیام های کوتاه و موثر, به یک شهید پرداخته می شود.

این مستند تا روز شهادت حاج قاسم تولید شد که تاکنون علیرغم تلاش های انجام شده, روایت فتح حاضر به تولید قسمت جدید آن نشده است. راه مادری مدتها عملا در بایکوت روایت فتح بود و علیرغم پخش 64 قسمت آن در شبکه افق, اجازه پخش به دیگر شبکه ها داده نمی شد. پخش هر روزه این برنامه از شبکه یک سیما, با استقبال مردمی مواجه شده است ولی عدم ارسال حدود 38 قسمت از 64 قسمت تولید شده توسط روایت فتح به صدا وسیما باعث شده تا فقط 26 برنامه شهید در جدول پخش قرار گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi