شناسه خبر : 85405
شنبه 27 شهريور 1400 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی شهدا و سبک زندگی آن‌ها

معدنی‌پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ، ایثار، شهادت و مقاومت از موضوعات ویژه‌ای است که دستور کار ما قرار دارد، گفت: معرفی شهدا و سبک زندگی آن‌ها یکی از ابزارهای مهم در حوزه فرهنگ است.

 

معرفی شهدا و سبک زندگی آن‌ها یکی از ابزارهای مهم در حوزه فرهنگ استنرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مواجهه موثر با کرونا از موضوعات اصلی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ششم است، اظهار داشت: موضوعات فرهنکی و فرهنگ‌سازی نقش مهمی در مقابله با ویروس منحوس کرونا دارد. 

وی با بیان اینکه افزایش نرخ پوشش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات تهران با مشارکت شهروندان از برنامه‌های شورای ششم در تهران است، گفت: بررسی گزارس عملکرد شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی، نظارت و پایش مناسب بر بودجه حوزه فرهنگی از اقدامات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر است.

معدنی‌پور گفت: موضوعات حوزه فرهنگی و اجتماعی روز به روز در حال تغییر است و باید بتوانیم به روز موضوعات را دنبال و بر حسب نیازهای روزانه کارها را پیش ببریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه ترویج فرهنگ، ایثار، شهادت و مقاومت از موضوعات ویژه‌ای است که دستور کار ما قرار دارد، گفت: یکی از محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  آشنایی خانواده‌ها به سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی افزود: معرفی شهدا و سبک زندگی آن‌ها یکی از ابزارهای مهم در حوزه فرهنگ است؛ نامگذاری شهدا بر روی خیابان‌ها همواره نام و یاد شهدا را زنده نگه‌ می‌دارد و این وظیفه بسایر مهم ما است که باید به آن توجه کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi