شناسه خبر : 85681
شنبه 10 مهر 1400 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان برگزار شد

یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار شد.
 
یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان برگزار شد
 یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان استهبان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور ‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس تداعی کننده حماسه آفرینی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است چراکه ملت شریف ایران اسلامی همیشه قدردان فداکاری‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود و خاطرات ایثارگری آن‌ها برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودانه است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورا و اهل بیت(ع) و الگوپذیری از نهضت امام حسین(ع) در مقابل زیاده خواهی‌ها و یاوه‌ گویی‌های دشمنان ایستادگی کردند و استقلال و آزادگی را برای نسل‌های آینده به ارمغان آوردند.
حجت‌الاسلام محمدی‌پور تصریح کرد: اکنون فرهنگ ایثار و شهادت که ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد و در امتداد آن می‌باشد، یکی از نیازهای جامعه کنونی است و برای نشر و گسترش آن باید اقشار مختلف مردم و نهادهای فرهنگی همکاری بیشتری داشته باشند. ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند، برکات بسیار زیادی را در جامعه به همراه خواهد داشت که می‌توان به افزایش معنویات در جامعه و کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان اشاره کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi