شناسه خبر : 87188
چهارشنبه 17 آذر 1400 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطای تسهیلات مسکن ایثارگران به مکاتبه و توصیه نیاز ندارد

برهانی با تشریح برخی مقررات اعطای تسهیلات مسکن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: اعطای تسهیلات مسکن برای ایثارگران نیازی به مکاتبه ندارد و این تسهیلات در حال پرداخت است.

علی‌اصغر برهانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور در مورد ادعای مطرح شده در فضای مجازی در مورد درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای اعطای مجدد تسهیلات مسکن به برخی ایثارگران، اظهار داشت: اعطای تسهیلات مسکن مطابق قوانین و مقررات مصوب انجام می‌شود و نیازی به مکاتبه و توصیه ندارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور افزود: بر اساس ماده ۳ و ۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تسهیلات مسکن به تمام ایثارگران واجد شرایط از جمله فرزندان شهدا تعلق می‌گیرد و میزان تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس مصوبه دولت تعیین می‌شود.

وی با اشاره به مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: اختصاص این وام ارتباطی با تعداد فرزندان شهید ندارد و برای مثال هر پنج فرزند یک شهید بر اساس قانون می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و این قانون سال‌های زیادی است که برای همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

برهانی با تأکید بر اینکه دریافت وام مسکن با معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک‌های عامل انجام می‌شود، ادامه داد: در نیشابور هیچ مشکل و محدودیتی برای تخصیص تسهیلات مسکن به افراد واجد شرایط نداریم و مشمولان واجد شرایط جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
فقط جانبازان وخانوا ه شهدا وام مسکن می گیرند یا رزمنده گان هم وام مسکن می گیرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi