شناسه خبر : 87517
چهارشنبه 01 دي 1400 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم اسلامشهر

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه‌شنبه 30 آذر ماه با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدای فاطمیون شهرستان اسلامشهر در مراسم «یلدای فاطمی» با بیان اینکه شهدا طلایه‌داران ظهور امام زمان(عج) هستند، گفت: نام و یاد شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تاریخ جاودانه شد.
 
تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم اسلامشهر/ نام و یاد شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودانه شد

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های معظم شهدا و تسلیت فرارسیدن دهه فاطمیه و ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، حماسه‌ها و جهاد رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت را، امتداد جان‌فشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: روحیه‌ جهاد و شهادت و مبارزه با استکبار، دکترین معمار کبیر انقلاب اسلامی بود و امروز نیز منویات مقام معظم رهبری بر این اصل استوار است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  با بیان اینکه شهدا طلایه‌داران ظهور امام زمان(عج) هستند، گفت: نام و یاد شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت که شیعیان امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان حضرت مهدی(عج) هستند، در کنار مجاهدان حزب الله، پاسداران سپاه قدس و سایر گروه‌های مقاومت جاودانه شد.
وی با اشاره به آیه شریفه «انّ الله یحبّ الّذین یقاتلون فی سبیله صفّا کانّهم بنیان مرصوص» تأکید کرد: ملت مسلمان با هر نژاد، گویش و نگرشی باید متحد شوند و بدون در نظر گرفتن مرزها، برای شکست استکبار جهاد کنند.
وی در پایان با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافعان امنیت و سلامت و شهدای جبهه مقاومت، تصریح کرد: نام و یاد شهدای مدافع حرم و شهدای بزرگ جبهه مقاومت برای همیشه در قلب تاریخ ماندگار است.
در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، فرماندار و شهرداران مناطق این شهرستان برگزار شد، از 24 خانواده شهید مدافع حرم قدردانی شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi