شناسه خبر : 88605
شنبه 23 بهمن 1400 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای ۲۳ شهید مدافع سلامت در ارتش

دریادار سیاری با تأکید بر لزوم توجه به حفظ و ارتقای توان رزم در برابر تهدیدات زیستی گفت: با وجود شرایط کرونایی، مأموریت‌های اصلی و ذاتی ارتش به‌طور مستمر و به نحو مطلوبی انجام شده است.

 

لزوم حفظ توان رزم در برابر تهدیدات زیستی/ اهداء ۲۳ شهید مدافع سلامت در ارتشامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی درباره حضور مؤثر کادر درمان ارتش در مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: قرارگاه پدافند زیستی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح از روز نخست آغاز شیوع بیماری کرونا به امدادرسانی در سطح کشور پرداخت.

وی افزود: خدمات بهداشت و درمانی ارتش در شرایطی صورت گرفته که مأموریت‌های اصلی و ذاتی ارتش به‌طور مستمر در حوزه حفظ حریم هوایی، اسکورت کشتی‌های تجاری و حراست از حریم دریایی و حفظ تمامیت ارضی به نحو مطلوبی انجام شده است.

امیر سیاری با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای توان رزمی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در وهله نخست تلاش کرده‌ایم تا پادگان‌های آموزشی و عملیاتی خود را از گزند ویروس منحوس کرونا حفظ و مصون بداریم؛ چراکه برای انجام مأموریت‌های مستمر نیاز به نیروی سالم و توانمند داریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان با اشاره به اینکه از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۳ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان ارتش به شهادت رسیده‌اند، بر لزوم توجه به حفظ و ارتقای توان رزم در برابر تهدیدات زیستی تأکید کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi