شناسه خبر : 88743
یکشنبه 01 اسفند 1400 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «راه مادری» حرف دل والدین شهدای مدافعان حرم

مستند انقلابی "راه مادری" با اقدام و تذکر معاون اول دادستان نظامی تهران به مجموعه روایت فتح از شبکه یک سیما پخش شد...

فاش نیوز - مستند انقلابی "راه مادری" با اقدام و تذکر معاون اول دادستان نظامی تهران به مجموعه روایت فتح، از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش خبرنگار ما، پس از تلاش چند ماهه برای بازپخش مستند شهدایی "راه مادری" با اقدام انقلابی «یوسفوند»، معاون اول دادستان نظامی تهران، و اولتیماتوم یک هفته ای دادستانی نظامی تهران به روایت فتح، این مجموعه در اختیار شبکه یک سیما قرار گرفت و  همزمان با شهادت حضرت زینب سلام الله علیها، بخش هایی از آن که تدوین شده بود از شبکه یک سیما پخش شد.

این در حالی است که در مستند شهدایی "راه مادری" به حدود 20 شهید والامقام پرداخته شده است؛ اما بخاطر ممانعت موسسه روایت فتح هنوز تدوین نشده است. همچنین پیش از این اعلام شده بود که مستند قابل پخش نیست اما با این وجود، شبکه "یک" به محض دریافت و به دلیل کیفیت مطلوب، شروع به باز پخش چندین باره آن کرد.

جای سپاس از شبکه یک سیما و بسی تاسف از وجود برخی مدیران در خارج از این سازمان است که متاسفانه به اسم تهیه کننده، راه پخش آثار شهدا را می بندند.

لازم به ذکر است مستند راه مادری، حرف دل مادران و پدران شهدایی است که همه همرزم حاج قاسم در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت بوده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi