شناسه خبر : 90740
سه شنبه 24 خرداد 1401 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان کرمان گفت: دو نعمت اصل برای وجود انسان است یکی سلامت و دوم نعمت امنیت که امروز این امنیت را ما مدیون شما شهدای زنده‌ای هستیم که باجان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردید.

 

جانبازان با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردند «احمد گروئی ساردو» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان و ذبیح‌اله اعظمی ساردویی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز شنبه (۲۱ خرداد) در سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان در این دیدار صمیمی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: امروز دلخوشی ما به محبت ائمه اطهار (ع) است؛ چرا که زمانی که پرونده انسان در این دنیا بسته می‌شود و به‌ سوی خداوند متعال هجرت می‌کند، امیدوار است که ائمه اطهار (ع) دست ما را گرفته و ضامن ما شوند.

وی در ادامه گفت: دو نعمت اصل برای وجود انسان هستند که یکی از آنها سلامت و دومین آنها نعمت امنیت هستند که امروز ما این امنیت را مدیون شما شهدای زنده‌ای هستیم که باجان و دل از میهن اسلامی خود دفاع کردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در پایان جا دارد از برادر خوبم سردار ناظری که همواره به ایثارگران با دیدی مثبت نگاه می‌کند و هرزمان که ایثارگر ما دچار مشکل می‌شود تا حد توان مشکل ایشان را حل می‌کند، تقدیر و تشکر کنم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi