شناسه خبر : 90946
چهارشنبه 01 تير 1401 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید حاتمی: برای رضای خدا کار کنید

شهید احمد حاتمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «به شما سفارش می‌کنم که هر کاری انجام می‌دهید فقط و فقط برای رضای خدا باشد.»

 

شهید حاتمی: برای رضای خدا کار کنید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید احمد حاتمى

«بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوندى که جان من در دست اوست، آن قادر توانای بینا که برای هدایت بشر دین و انبیایش را فرستاد.

خدایا من به خواست تو به جبهه نبرد حق علیه باطل آمده‌ام تا از سلام و مهین اسلامى خود دفاع کنم؛ من آمده‌ام تا نداى، ولی فقیه خود این امام عزیز را لبیک بگویم.

عزیزان انسان خواهد مرد پس چه بهتر که در راه خداکشته شود و من وظیفه خود مى‌دانم که در این راه و جبهه قدم بردارم.

به شما سفارش می‌کنم که هر کاری انجام می‌دهید فقط و فقط برای رضای خدا باشد و بر خلاف هواى نفس رفتار کنید. احترام والدین خود را بگیرید که دعای آن‌ها زمینه سعادت را فراهم می‌کند.

پدر و مادر عزیزم اگر من کشته شدم براى من گریه نکنید و به من ناکام نگویید که من خوشبختم.

در پایان به ملت ایران عرض مى‌کنم که امام را تنها نگذارید و همواره به حرف‌هاى او گوش فرا دهید و پیام آور خون شهیدان باشید.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi