شناسه خبر : 91736
دوشنبه 03 مرداد 1401 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع عمومی صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1400 صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.
 
مجمع عمومی صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد/عملکرد بی‌نظیر صندوق قرض‌الحسنه شاهد بین مؤسسات مشابه در سراسر کشور

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست به عنوان رئیس مجمع، ضمن تقدیر از زحمات ارکان صندوق شامل هیئت امناء، هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: این مجموعه یکی از بهترین سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمات‌رسانی به ایثارگران است که همواره در جلب رضایت خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر کوشا بوده و عملکرد موفقی داشته است.
معاون رئیس‌جمهور عمده ضعف‌های موجود در سازمان‌های تابعه بنیاد را ضعف‌های مشترکی دانست که بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای بر طرف کردن آن برنامه‌ریزی و اقدام کند.
 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ماهیت وجودی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: بنیاد به هیچ عنوان قصد درآمدزایی از صندوق قرض‌الحسنه شاهد را ندارد زیرا این مجموعه بنگاه اقتصادی نبوده و یک موسسه خدماتی برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه و ارائه خدمت به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر است.
در ابتدای این نشست محمدرضا پورحاج رضایی سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از روند برگزاری مجامع سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه داد.
اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه شاهد نیز گزارشی از عملکرد این صندوق در سال 1400 و عملکرد موفق این مجموعه و جلب رضایت حداکثری خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر ارائه داد.
نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی صندوق قرض‌الحسنه شاهد در تاریخ 29 اسفند 1400 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.
صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال 1400 در مجموع 90 هزار و 161 فقره تسهیلات در مجموع به ارزش بیش از 25 هزار و 912 میلیارد ریال به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو پرداخت کرد که در تمامی صندوق‌های قرض‌الحسنه تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عملکردی بی‌نظیر محسوب می‌شود.
گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق قرض‌الحسنه شاهد منتهی به 29 اسفند 1400 با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیئت امنا، هیئت مدیره، سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسابرس و بازرس موسسه حسابرسی مفید راهبر و مدیران ستادی صندوق برگزار شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi