شناسه خبر : 92535
یکشنبه 30 مرداد 1401 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی سیاحتی و درمانی جانبازان بصیر و کانادین

همایش اردوی یک روزه سنجش و ارزیابی سلامت گروه‌های ویژه جانبازان بصیر و کانادین (قطع پا) در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در همدان برگزار شد.
 
اردوی سیاحتی و درمانی جانبازان بصیر و کانادین در همدان برگزار شد
بدر راستای تکریم ایثارگران، اردوی سیاحتی و درمانی ویژه جانبازان بصیر و کانادین و خانواده آنان در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار همدان برگزار شد.
در این برنامه مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان ضمن ادای احترام به مقام جانبازان شهید و شهدای دفاع مقدس با بیان اینکه جانبازان بصیر مظهر ایثار و فداکاری هستند، گفت: جانبازان بصیر ما مانند چراغی فروزان در جامعه می‌درخشند و ما باید از این عزیزان درس فداکاری و ایثار بگیریم، همه ایثارگران ما در واقع سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که با استفاده از تجربیات و افکار ایثارگرانه آن‌ها می‌توان جهت تداوم و استقرار حکومت اسلامی گام برداشت.
مدیرکل بنیاد استان با بیان اینکه جانبازان مانده‌اند تا به ما راه رستگاری بیاموزند، اظهار داشت: به یقین حماسه‌آفرینی این قهرمانان در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع‌مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است و خاطره از خودگذشتگی و ایثارشان در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردو است که با چند هدف ارتقای سطح نشاط و شادابی و اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و متخصص انجام می‌شود.
در این همایش علاوه بر پایش سلامت توسط پزشکان متخصص برنامه‌های ورزشی، فرهنگی نیز برگزار شد.
همچنین پایش سلامت جانبازان معزز توسط معاونت بهداشت و درمان اجرا و مسائل و مشکلات پیش روی جانبازان مطرح شد.
گفتنی است استان همدان مفتخر به داشتن 11 جانباز بصیر، 5 جانباز کانادین و 4 جانباز همی‌پلژی است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi