شناسه خبر : 92677
شنبه 05 شهريور 1401 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام معاون امور زنان رئیس جمهور به مقام شهدای ایلام

دکتر انسیه خزعلی در بدو ورود به استان ایلام به همراه دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام و دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تپه نورالشهدا حضور یافت و...

فاش نیوز - همزمان با هفته دولت، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور صبح روز جمعه ۴ شهریورماه، با استقبال استاندار ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان از طریق فرودگاه شهدای شهر ایلام وارد استان شد.

به گزارش خبرنگار ما از ایلام، دکتر انسیه خزعلی در بدو ورود به استان ایلام به همراه دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام و دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تپه نورالشهدا حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این مراسم، زنان ایلامی را نماد و اسطوره ایثارگری و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بسیار خرسندیم که امروز در کنار مزار منور شهدا هستیم، امیدواریم که بتوانیم در ادامه مسیر نورانی آنها، گام های بزرگی برداریم.

دکتر انسیه خزعلی افزود: خوشحالیم که در کنار مردمی هستیم که در دوران دفاع مقدس، هیچگاه جبهه را خالی نکردند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پیروزی کشور عزیزمان، از جان خود گذشتند.

وی با تجلیل از مقام والای زنان شهیده استان ایلام، خاطر نشان ساخت: زنان غیور ایلامی همواره در پشت جبهه ها در برابر دشمن هیچگاه صحنه را خالی نکردند.

| حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi