شناسه خبر : 93601
دوشنبه 11 مهر 1401 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاهم‌ همکاری مرکز دانش‌پژوهان بنیادبا معاونت علمی ریاست جمهوری

تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای توانمندسازی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و راه‌اندازی مرکز نوآوری استانی، بین مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

 

تفاهم‌نامه همکاری مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای توانمندسازی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و راه‌اندازی مرکز نوآوری استانی، بین مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

«عادل مهری ورنیاب» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر پرداخت و اظهار داشت: بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران مثل دانشگاه شاهد از حوزه استارت‌آپی حمایت کرده‌اند و این طرح‌ها با همکاری معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری شده است.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به رویداد‌های برگزار شده در حوزه‌های استارت‌آپی، گفت: این رویداد‌ها در سال جاری در استان‌ها اجرا و تا دو ماه آینده کار داوری آن‌ها آغاز می‌شود. خوشبختانه این رویداد‌ها در سطح ملی و استانی شاهد موفقیت‌های خوبی بوده است و در سال جاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حمایت‌های خوبی در این زمینه داشته است.

«محمدحسین بهشتی» معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با اشاره به اهمیت وجود زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی گفت: باید زیرساخت‌های پایه در ابتدای هر کاری فراهم شود به عنوان مثال در زمینه گیاهان دارویی اول باید کار شناسایی آن‌ها انجام شود و بعد از آن تجاری‌سازی صورت بگیرد.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در مورد فعالیت‌های مختلف به‌خصوص طرح‌های جامعه شاهد و ایثارگر نیز باید زیرساخت‌های مربوط فراهم شود تا اجرای طرح‌ها و ایده‌ها با موفقیت همراه شود.

در این نشست جمعی از نخبگان ایثارگر به بیان مشکلات خود در زمینه راه‌اندازی مرکز نوآوری در استان‌های مربوطه و خانه‌های خلاق پرداختند و ایده‌های خود در زمینه‌های استارت‌آپی را مطرح کردند.

در پایان نیز تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi