شناسه خبر : 93799
دوشنبه 18 مهر 1401 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو جانباز ۷۰% اصفهان و خوزستان به شهادت رسیدند

دو نفر از جانبازان ۷۰ درصد و یادگاران دفاع مقدس استان های اصفهان و خوزستان پس از سال ها مجاهدت و ایثار، بالاخره به آرزوی دیرینه شان نائل و به مقام شهادت رسیدند.

فاش نیوز - دو نفر از جانبازان 70 درصد و یادگاران دفاع مقدس استان های اصفهان و خوزستان پس از سال ها مجاهدت و ایثار، بالاخره به آرزوی دیرینه شان نائل و به مقام شهادت رسیدند.
بنا بر این گزارش "حمیدرضا کشاورزی" جانباز 70 درصد استان اصفهان پس از سال ها تحمل درد ناشی از مجروحیت، بعد از 36 سال ایثار  در سن 57 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «حمیدرضا کشاورزی» به همرزمان شهیدش پیوست

"حمیدرضا کشاورزی" در سال 1344 در خانواده ای متدین به دنیا آمد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی از ناحیه چشم، پوست و ریه دچار عارضه شیمیایی شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

پیکر شهید کشاورزی با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده معظم شهدا و مردم ،تشییع و در کنار دیگر شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
مراسم بزرگداشت جانباز شهید حمیدرضا کشاورزی امروز دوشنبه 18 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 11 در مسجد رضوی ولدان واقع در خیابان شهیدان غربی برگزار خواهد شد.
 

در خبر دیگر "جلیل امانی‌پور" جانباز 70 درصد دیگر کشورمان نیز پس از تحمل آلام ناشی از مجراحت جانبازی، دعوت پروردگار متعال را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «جلیل امانی‌پور» به لقاءالله پیوست

"جلیل امانی‌پور" جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس استان خوزستان روز گذشته پس از 42 سال تحمل رنج جانبازی به شهادت رسید.

جانباز ۷۰ درصدِ شهید "جلیل امانی‌پور" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس در آغازین روزهای جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان های انقلاب و کشور عزیزمان به جبهه اعزام و در تاریخ بیست سوم بهمن ماه 1359 مجروح و مدال جانبازی و ایثار را به گردن آویخت.


همین گزارش حاکیست پیکر پاک شهید امانی پور امروز دوشنبه 18 مهرماه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج آبادان تا سینما نفت آبادان تشییع و در گلزار مطهر شهدای آبادان در جوار دیگر شهدای داین خطه آرام خواهد گرفت.
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi