شناسه خبر : 93940
چهارشنبه 20 مهر 1401 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه شهید «نظرى» به ملت ایران

شهید فتح‌الله نظرى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى ملت عزیز ایران وحدت کلمه را حفظ کنید وحدت خود را مستحکم کنید و به جبهه‌ها بروید سلاح بر دست گیرید که مرگ صدام و آمریکا فرا رسیده است.»

 

توصیه شهید «نظرى» به ملت ایران

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فتح الله نظرى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ا یران خشم طوفنده علیه ظالمان جهان و با درود بر تمام شهیدان راه حق و حقیقت.

شهید شمعى است که مى سوزد و به اطراف خود روشنایى مى بخشد؛ این انقلاب اسلامى ایران حرکت عظیم خود را شروع کرده و قرار است پیش برود و به تمامى سرزمینهاى جهان صادر شود و کاخ ستمگران را واژگون کند.‌ای ملت مظلوم جهان به پا خیزید، به پا خیزید و دست در دست یکدیگر دهید وحدت خود را منسجم کنید که با وحدت شما کاخ ستمگران واژگون است؛‌ای دنیا بیدار شوید و جوانان جانباز ایران را سرلوحه خود قرار دهید که ایران واژگون کننده کفر است.

ما فرزندان این خاک لحظه‌اى در برابر منافقان داخلى و خارجی ساکت نخواهیم بود و هرگز سازش نخواهیم کرد اگر چه بدنمان را قطعه قطعه کنند ما خواهیم ایستاد و از بعثیان مزدور عراقى هیچگونه ترسى نداریم.

اى ملت عزیز ایران وحدت کلمه را حفظ کنید وحدت خود را مستحکم کنید و به جبهه‌ها بروید سلاح بر دست گیرید که مرگ صدام و آمریکا فرا رسیده است سلاح در دست گیرید که اربابان صدام دیگر توان مقابله با پاسداران روح‌الله را ندارند اى برادران به پا خیزید که قرآن در جهان پیروز گشته ستمکاران از ترس خدا نابود گشته برادران مسلمان در نماز دشمن‌شکن جمعه که تیرى است بر قلب دشمن با صفوف فشرده و هرچه باشکوه‌تر شرکت کنید تا این منافقان از خدا بى خبر در میان شما رخنه نکنند؛ یاد شهیدانتان را زنده نگه دارید و هرگز هدف و مقصد تمام شهیدان ما که بر پایدارى جمهورى اسلامی است و براى زنده نگهداشتن اسلام در این راه جان خود را فدا کرده و شهید شده‌اند فراموش نکنید و همیشه در ذهن خود به کلمه شهید توجه کنید.

پدر و مادرم از شما می‌خواهم در این برهه از زمان که خدا به جوانان مهربان روح‌الله شهادت را هدیه می‌کند شما دعا کنید و از خدا بخواهید این سعادت عظیم را به من بدهد والله که اگر از این فیض عظیم جا بمانیم دیگر در صف شاهدان نخواهیم بود مرا حلال کنید که روسفید به میهمانى شهیدان شاهد بروم.

برادر و خواهر عزیزم شما را به خدا سوگند می‌دهم مبادا لحظه‌اى گفته‌هاى توخالى منافقین را گوش کنید، شما هم بعد از شهادت برادرتان سلاحم را بردارید.

دوستان عزیزم شما هم راه جوانان شهادت‌طلب را پیشه کنید که این خود نیز یک سعادت است و این سعادت نصیب هر شخص نخواهد شد به شما بازماندگان عاجزانه پیام می‌دهم که بعد از شهادت من که این شهادت روز عروسى و روز سعادت من است حتى قطره اى هم اشک نریزید و به یکدیگر که رسیدید این عروسى (شهادت) را تبریک بگویید مبارک باش و شادباش بگویید.»

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi