شناسه خبر : 94707
یکشنبه 08 آبان 1401 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داعش تصویر تروریست عامل حمله به حرم شاهچراغ را منتشر کرد

داعش تصویر ترویست عامل حمله به حرم شاهچراغ را منتشر کرد

گروهک تروریستی داعش تصویر تروریست عامل حمله به زنان و کودکان در حرم شاهچراخ در شیراز را منتشر کرد.

این گروهک ساعاتی بعد از انتشار تصاویر ویدیویی از آنچه آن را بیعت تروریست انغماسی اعلام کرد، تصویر این تروریست را کنار پرچم گروهک مذکور هم در شبکه‌های اجتماعی قرار داد.

گفتنی است در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، حضرت احمدبن موسی(ع)، 15 نفر از هموطنان به شهادت رسیدند و 19 نفر زخمی و مجروح شدند. چند زن و کودک میان شهدا و مجروحان این حمله تروریستی به چشم می‌خوردند.

مهاجم تروریست بعد از ورود به داخل حرم مطهر شاهچراغ که همزمان با نماز مغرب و عشاء بود، به‌سمت زائران تیراندازی کرد و تعدادی از زائران را شهید و مجروح کرد.

این فرد مسلح با اسلحه کلاشنیکف از درب ورودی باب الرضا(ع) وارد و با مقابله خادم ورودی درب مواجه شد و با شلیک به پای خادم با سرعت به‌سمت شبستان امام خمینی دوید.

امام جماعت در حال تکبیرة الاحرام بود که شلیک تیر به خادم زده شد و صدا پیچید، در این لحظه یکی از خدام با هوشیاری به‌سرعت درب شبستان را بست و جمعیت زیادی در حال نماز جماعت بودند که به‌لطف خداوند حفظ شدند.

 

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
کجای کارید کیه که اسم ابوعایشه العمری را در فضای مجازی و ...نشناسد.یک کاسه ای ریر نیم کاسه است.باید سیر تا پیاز قبل و بعد از عملیات ارهابی را برای ملت بگویید.بوی خیانت و نفوذی به مشام میایید.
آقایان روسای دانشگاه عجب پررو شده اندکه ازشورشیهاحمایت میکنند ببینید مردم را این عده دانشجوی بی چشم ورو ازکسب وکار انداحتند موجبات تضعیف امنیت کشور تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده اند بجای علم آموزی چوب لای چرخ پیشرفت گذاشتند به دشمنان قسم خورده چراغ سبز نشان دادند.وبهانه دستشان دادند وشادشان کردند.بخاطر چی مهسا وبهسا بهانه است تابه خوشگذرانیهای چشمی وجسمی با هرزه های بی چشم ورو بپردازند واسمشو بزارن آزادی .علیحال درحمایت ازاونا میگن وارددانشگاه نشوید مگردانشگاه سنگروپناهگاه شورشیان وهرج ومرج طلبان است به والله این نظام است که اینقدرمدارا میکند دوست داری بالخت وپخت همراه شوی راه بازاست وجاده دراز برو اروپا هرغلطی دلت میخواد بکن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi