شناسه خبر : 94734
دوشنبه 09 آبان 1401 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی حق اظهارنظر از جانب خانواده های معظم شهدا را ندارد

فرزند شهید و نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسانی برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند ولی حق اظهارنظر از جانب خانواده‎های معظم شهدا را ندارند.
 
افرادی برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند/کسی حق اظهارنظر از جانب خانواده‎های معظم شهدا را ندارد

 به نقل از رسانه‌ها، معصومه پاشایی در پی سخنان یکی از نمایندگان سابق مجلس در رسانه‌های معاند، گفت: اینکه عده‌ای در مسائل مختلف از جانب خانواده‌های معظم شهدا صحبت می‌کنند، موضوع جدیدی نیست و در برهه‌های مختلف تاریخی سابقه داشته است. بنده خطاب به این افراد می‌گویم که حق اظهارنظر از جانب خانواده شهدا را ندارند. این بی‌انصافی است که انسان‌هایی از همه دنیای خود برای حفظ کشورشان گذشتند ولی عده‌ای آنها را خرج دنیای خود می‌کنند.
وی افزود: ما با تمام وجود پای این نظام و انقلاب اسلامی هستیم چرا که هزینه ثبات و بالندگی این نظام را داده‌ایم. همه کودکی من بواسطه شهادت پدرم فدای این کشور شده و به همین جهت هیچ وقت پشت به این کشور و نظام را خالی نمی‌کنم.
فرزند شهید پاشایی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا شاید نسبت به برخی سوء مدیریت‌ها و کاستی‌ها در کشور نقدهای به حقی داشته باشند، تأکید کرد: هیچ‌کدام از اینها به این معنا نیست که ما از کشورمان رویگردان شده باشیم. متأسفانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که فضای مجازی اثرگذاری زیادی بر رفتار انسان‌ها دارد و عده‌ای هستند که برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند. انسان عاقل هیچگاه آبروی و حیثیت خود را فدای دیده شدن نمی‌کند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi