شناسه خبر : 94773
پنجشنبه 12 آبان 1401 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوت‌زنی یک تخلف در بیمه دی؛ آیا اراده‌ای برای پیگیری هست؟!

با تشکر و قدرانی از ما برای اطلاع دادن، دستور رسیدگی صادر شد! پیامک ها موجود می باشد و مسئول بنیاد شهرستان کاملا در جریان است که با کدهای ملی فاکتورسازی می شود...

فاش نیوز - به اتفاق دو نفر که از کد ملیمان توسط بیمه دی سوءاستفاده مالی شده بود، به بنیاد مراجعه کردیم. یک برادر شهید هم با مشکل مشابه به ما اضافه شد. برای مادر شهید پیامک بستری در بیمارستان فرشچیان همدان، با کلی هزینه درمانی ارسال شده بود. برادر شهید اظهار بی اطلاعی می کرد که مادرش این بیمارستان هرگز نرفته و توان جابجایی و حرکت از شهری بشهر دیگر را ندارد! دقیقا مشکل همگی یکی بود! گزارشی تهیه شد؛ آن هم به دستور کارشناس بیمه دی که مشخص بود فرمالیته است.

با تشکر و قدرانی از ما برای اطلاع دادن، دستور رسیدگی صادر شد! پیامک ها موجود می باشد و مسئول بنیاد شهرستان کاملا در جریان است که با کدهای ملی فاکتورسازی می شود.

هر پیامکی که از بیمه دریافت می کنید بدقت بررسی کنید یا بدهید فرزندتان بررسی کند. افراد ناباب در هر تشکیلاتی وجود دارد! ضرورت این بیمه دائمی دی برای ایثارگران چیست؟ بنیاد زیر نظر دی می باشد یا هدلدینگ دی زیر نظر بنیاد؟! کار به جایی رسیده که در درمان تخصصی جانبازان دخالت می کند!

اکثریت ایثارگران سن بالا دارند؛ خصوصا اولیاء شهدا گوشی هوشمند ندارند و یا اگر داشته باشند یا طریقه باز کردن فایل ارسالی بیمه دی را نمی دانند یا حوصله ندارند.

با صراحت می گویم و اثبات این موضوع بسیار ساده و آسان است. یک نفر در هر استان مسئول اینگونه گزارشات بشود تا ویزیت 80 تومنی را چند میلیون فاکتور نکنند.

به ایثارگر ربطی ندارد که بیمه دی طلبکار است یا بدهکار؛ باید به تعهداتش عمل کند. چرا هزینه درمانی ما را نگه داشته؟ مگر چاپ اسکناس داریم. پول مردم را بدهید. از جیب و خرج خانواده هزینه کرده اند.

آقای عباسپور این مسائل جدیست. بیمه دی چند سال است بر روی بنیاد خیمه زده و همه ناراضی هستند! اگر برایتان اهمیت دارد تا موارد ذکر شده را با مدرک ثابت کنیم. اما زهی خیال باطل؛ کو اراده پیگیری!

| منوچهر حسنی(70% بازنشسته آموزش و پرورش)

اینستاگرام
با سلام؛
دو سال پیش هم برای من پیامک آمد و مبلغ فاکتور هم بیش از 1/500/000هزار تومان بود !؟
خیلی هم تلفنی موضوع را پیگیری کردم ،نهایتا "کار به جایی رسید که دیگر تلفن من را جواب نمی دادند!
با توجه به شرایط جسمی ام کار دیگری نتوانستم بکنم
اگر از عزم جدی برای پیگیری تخلفات بیمه دی وجود دارد لطفا" این موضوع را حتماً پیگیری بفرمایید
در نخستین روزی که بیمه دی با بنیاد شهید قرارداد بست ما در بیمارستان سجاد تهران بستری شدیم اما با تجربه چندین ساله ما در بستری شدن وضعیت این بیمارستان به شدت آشفته بود به صورتی که در تمام آن بخش که بستری بودیم در هیچیک از اتاق ها یک سرویس فرنگی سالم وجود نداشت و همگی آب بالا زده بود و کلیه تاسیسات بسیار فرسوده بود در حالیکه در زمان جنگ در همان بیمارستان سجاد تهران مدتی بستری بودیم این بیمارستان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک پایتخت بود.
به غیر از آن کیفیت و کمیت وضعیت تغذیه هیچ تعریفی نداشته و اسفبار بوده ضمن اینکه درزمان بستری شدن در بیمارستانها به ما یک بسته وسایل شخصی رایگان می دادند که ما هم به طور معمول آن را دریافت نمودیم ولی پس از این که ترخیص شدیم مبلغ این بسته را با اجبار تمام از بیماران گرفتند.
در آنجا مسئولان بیمارستان از ما خواستند به دوستان جانبازمان توصیه کنیم که اگر می خواهم مانند ما تحت درمان باشد یا چکاپ کنند این بیمارستان تمام جانبازان را پذیرش خواهد کرد در حالیکه تمامی بیماران جانباز بستری از خدمات رسانی و مراتب درمانی خود به شدت گلایه داشته که جای حیرت بود که یک بیمارستان چگونه به جانبازان بیمار خود سرویس می داد ؟
نتیجه گیری - این بیمارستان خصوصی با قرارداد با بیمه دی از ورشکستگی فرار کرد و جانبازان قربانی این تجارت
فقط کافیست قراردادهای بیمه دی با مراکز درمانی مورد ارزیابی قرار بگیرد
امضاء محفوظ
لطفا" حتما" امضاء محفوظ درج شود تا مورد لجاجت این مسئولان نشویم که ما را از پرداخت هزینه های درمانی محروم کنند. سپاس و تشکر
اقامنوچهر از این به بعد منتظر راکد شدن پرونده پزشکی درمانی خودت باش!!!
عزیزم بیکاری از کی به کی شکایت میکنی!!!؟
مدیران بنیاد اگر مدیریت داشتند، هزینه های بیمه تکمیلی میلیارها تومان کاهش پیدا می کرد .
1 - هم اکنون هزاران نفر از جانبازان زیر25درصد معیشت بگیر ساتا هستند و بیمه تکمیلی کوثر دارند و برخلاف قانون به بنیاد منتقل نشده اند، از این طرف بیمه دی هستند و حتی بعضا اطلاع ندارند که بیمه دی هم دارند. در حالی که هر ماه برای هر عضو حدود 300هزار تومان سرانه حق بیمه به شرکت دی داده می شود . یعنی از دو شرکت بیمه هستند !
2- چون بنیاد به سامانه ثبت احوال متصل نیست . بسیاری از فرزندان جانبازان و یا ...... با اینکه از تحت تکفل جانباز خارج شدند و هیچ استفاده ای از بیمه تکمیلی نمی کنندولی هنوز در لیست بیمه دی هستند .
با مدیریت صحیح بسیاری از هزینه ها کاهش و بنیاد می تواند به موقع حق الزحمه شرکت را پرداخت نماید

ولی به نظر میزان تخلفات و بی مدیریتی ها و بی نظمی ها در بیمه دی و بانک دی خیلی بیشتر از این موارد است
کاملا درسته و متاسفانه بیمه دی خلاف های کلان دارد وای کاش هم بانک دی وهم بیمه دی منحل بشه تا جلوی سیل تخلفات گرفته بشه
اگر رئیس بنیاد مصمم باشد و به جای بهانه گیری دست به اقدام بزند بعضی از مشگلات قابل حل است چندین زالو در قالب نهاد خدمت رسان به بدنه نحیف بنیاد شهید و امور ایثارگران چسبیده از جمله تشکیلات مافیای کوثر ودی از خون ایثارگران ارتزاق می‌کنند بانک دی و تشکیلاتی انتخاب نبودند با زور به ایثارگران تحمیل کردند تا صرفا بودجه های مجموعه ایثارگری را در اختیار داشته باشند .قبلا ما بانک ملی طرف بودیم و از بیمه ایران بهترین خدمات را می‌گرفتیم ولی حالا چه فقط حرف و دروغ و فرافکنی.
امیدواریم رئیس جمهور محترم تصمیمی جدی برای بنیاد بگیرند ما دیگر امیدی به رئیس بنیاد و مجموعه اش نداریم خواهش میکنم در فاش نیوز صدای ایثارگران باشید اینها انسانهای مظلومی هستند که حجب و حیای خاصی دارند و به خود اجازه نمی‌دهند حداقل خاصه های خود را در بوق و کرنا کنند و به سطح خیابان بکشانند ایم چند کلام را نوشتم که بگویم واقعا خسته شدیم و دادرسی نداریم.

اگر از عزم جدی برای پیگیری تخلفات بیمه دی وجود دارد لطفا" این موضوع را پیگیری بفرمایید
در نخستین روزی که بیمه دی با بنیاد شهید قرارداد بست یعنی مهر 1396 ما در بیمارستان سجاد تهران بستری شدیم اما با تجربه چندین ساله ما در بستری شدن وضعیت این بیمارستان به شدت آشفته بود به صورتی که در تمام آن بخش که بستری بودیم در هیچیک از اتاق ها یک سرویس فرنگی سالم وجود نداشت و همگی آب بالا زده بود و کلیه تاسیسات بسیار فرسوده بود در حالیکه در زمان جنگ در همان بیمارستان سجاد تهران مدتی بستری بودیم و این بیمارستان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک پایتخت بود و کاملا" مشخص بود این بیمارستان خصوصی دیگر توانی برای مدیریت درآمدها و هزینه های جاری خود را ندارد.
به غیر از آن کیفیت و کمیت وضعیت تغذیه بیماران بستری هیچ تعریفی نداشته و اسفبار بوده ضمن اینکه درزمان بستری شدن در بیمارستانهای مختلف به ما یک بسته وسایل شخصی بهداشتی رایگان شامل حوله و لیوان و ... می دادند که ما هم به طور معمول آن را دریافت نمودیم ولی مبلغ این بسته (50 هزار تومان) را با اجبار تمام در زمان ترخیص از تمامی بیماران گرفتند.
در آنجا مسئولان بیمارستان از ما خواستند به دوستان جانبازمان توصیه کنیم که اگر می خواهم مانند ما تحت درمان باشد یا حتی چکاپ کنند این بیمارستان خصوصی تمام جانبازان را پذیرش خواهد کرد در حالیکه تمامی بیماران جانباز بستری از خدمات رسانی و مراتب درمانی خود به شدت گلایه داشته که جای حیرت بود که یک بیمارستان چگونه به جانبازان بیمار خود سرویس می داد ؟
نتیجه گیری - این بیمارستان خصوصی با قرارداد با بیمه دی در آستانه ورشکستگی از بن بست فرار کرده و جانبازان و ایثارگران قربانی این تجارت یا به نام ایثارگران به کام سوداگران
فقط کافیست قراردادهای بیمه دی با مراکز درمانی از روز اول مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشخص گردد حق بیمه جانبازان در چه مواردی هزینه شده که اکنون بیمه دی می گوید حق بیمه جانبازان از سوی دولت و بنیاد پرداخت نمیشود و مظلوم نمائی میکند...
امضاء محفوظ . مرتضی قنبری وفا
لطفا" حتما" امضاء محفوظ درج شود تا مورد لجاجت این مسئولان نشویم که ما را از پرداخت هزینه های درمانی محروم کنند. سپاس و تشکر
با عرض سلام
متاسفانه داروخانه بیمارستان خاتم الانبیاء از ساعت 7 بعد ظهر به بعد بیمه دی را قبول نمی کند و می بایست قیمت دارو به شکل آزاد پرداخت شود این اتفاق در دو ماه جاری دو بار حد اقل برای من اتفاق افتاده است
سلام پارسال هزینه درمان من که چندماه جلوتر داده بودم دفتر بیمه دی گفت هزینه شما به حسابتان است ولی دفتر مرکزی گفت نه فاکتور شما قبول نشه قابل پرداخت نیست اول پیگیرشدم بانک دی به حساب ریخته بودن وسریع برداشتند نه فاکتور هزینه ام را دادن نه پول بعدمعلوم شد هزینه درمان مارا بابت بدهی بنیاد برداشته است
د
کلا هرکس هم قرارداد بسته لغو کرده و وقتی هم خودمان پرداخت میکنیم میبریم به بیمه با عناوین مختلف و ایرادهای بنی اسرائیلی رد میکنه ما از طلا شدن پشیمان شدیم محبت کنید مارا مس کنید همون بیمه ایران همه جا با عزت واحترام قبول میکردند چی شد که بیمه دی پیدا شد حتما یه عده از گدازاده هم از این قبل چپاول میکنند به نام ایثارگران و به کام گدا زاده گان

واقعاً جای تاسف و تاثر است که یک رسانه حرفه ای با این همه رزومه ، معنای امضای محفوظ را نداند و این موضوع الفبای هر رسانه است . اعتماد مخاطبان بالاترین سرمایه رسانه تلقی میشود که شما متاسفانه به آن اهمیت نمی دهید.
سلام گلایه از بیمه ورفنار آن داریم ولی دشمنان نظام بدانند من چهل سال است جانباز هستم هرلحظه منتظر دستور فرمانده کل قوا وجان دادن در راه فرامین محبوب دلم حضرت امام خامنه‌ای هستم ما همیشه تا وقتی مرگ سراغ ما بیاید سرباز و جان بر کف هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi