شناسه خبر : 95494
شنبه 28 آبان 1401 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقایسه انقلاب شکوه‌مند اسلامی با حوادث جاری

در این نوشتار مقایسه ای اجمالی بین انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران و آشوب های خشونت طلبی غربگرایان صورت گرفته است.

فاش نیوز - درباره تعریف زمینه‌های شکل گیری و علل وقوع پدیده انقلاب دیدگاه‌ها و نظریه‌های متفاوتی وجود دارد. به طوریکه حتی انقلاب های بزرگ و معروف دنیا مانند انقلاب کبیر فرانسه، روسیه و انقلاب اسلامی در شکل و چگونگی کاملا متفاوت است. و در میان آنها انقلاب اسلامی بسیار متمایرو درخشان تر است.

در هر انقلابی دو طرف درگیر ماجرا وجود دارد  که یک طرف نیروی اجتماعی (انقلابی) و نظام سیاسی مستقردر آن است، در ادامه مقایسه مولفه های انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ با حوادث پائیز ۱۴٠۱ تبیین شده است و در این مقال در بند اول وضعیت انقلاب اسلامی و در بند دوم (بعد از خط تیره) وضعیت حوادث اخیر بیان شده است.

هدف: سرنگونی رژیم وابسته و ستمگر شاهی و برقراری حکومت اسلامی - سرنگونی حکومت مردم سالاری دینی و برقراری حکومت ضد دین و وابسته به غرب

هدف تعالی بخش: رضایت خدا – رضایت شیطانی و ضد خدایی

ارزش ها و اخلاقیات: بهره مندی از رویکرد ارزشمدار بودن و اخلاق محوری - فقدان ارزشها و اخلاق انسانی

خشونت: عدم  خشونت – ترور و کشتار حتی مردم عادی

رهبرانقلاب: امام خمینی یک مرجع دینی و دست پاک و سالم در خانه ساده ای در نجف و... - آخوندهای مساله دار در لانه های مخفی با هدایت نامحسوس آشوب های خیابانی

شخص اول کشور: شاه یک فرد فاسد عیاش با زندگی اشرافی  -  امام خامنه ای یک مومن وارسته با زندگی ساده

نقش آفرینان: آحاد ملت مسلمان ایران - برخی از مردم ایران که از ماهواره و گروههای تروریستی ارتزاق می کنند.

شعار انقلاب: تاخون درگ ماست خمینی رهبرماست و با خون خود نوشتم، از جان خود گذشتم، یا مرگ یا خمینی، لحظه به لحظه گویم / زیر شکنجه گویم / یا مرگ یا خمینی – نترسید نترسید ما همه باهم هستیم (نشان از ترس و وحشت)

شعار انقلاب: زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی / سرنگون می‌کنیم سلطنت پهلوی / مرگ بر شاه، ای امام زمان رحمی به‌ما کن، ما را از دست این جلاد رها کن – مرگ بر دیکتاتور

شعار انقلاب: نظام شاهنشاهی، عامل هر فساد است / جمهوری اسلامی، مظهر عدل و داد است – معادل ندارد

شعار انقلاب: این است شعار ملی، خدا، قرآن، خمینی – زن زندگی آزادی

زن: زنان عفیفه و با کرامت در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشتند – معدودی از زنان با وضعیت نامناسبی در برخی تجمعات حضور یافتند

زندگی: رژیم پهلوی زندگی را به لجن کشیده بود – جمهوری اسلامی زندگی را معنا بخشید و متعالی کرد  

آزادی: ازادی معنا نداشت، سرکوب و اختناق شدید و مردم بدنبال آزادی بودند – همه برابر قانون و شرع ازادند  و اینان دنبال آزادی های نامشروع و باب میل غربها هستند.

نظام حاکم در کشور: حکومت ارثی شاهانه و متکی به غرب - حکومت مردم سالاری دینی  با آرا مردم و مستقل از غرب و شرق

وضعیت مردم: محرومیت شدید آحاد مردم درکشوری عقب افتاده – رفاه نسبی در کشور نسبتا توسعه یافته ولی البته دارای تورم اقتصادی و مشکلات معیشتی

حامیان داخلی: همه گروههای سیاسی مردمی – همه گروههای ضد مردم با سوابق خیانت و جنایت 

حامیان خارجی: به جز دل های محرومان جهان، بدون حامی – کشورهای غربی و عربی و صهیونیست

دشمنان انقلاب: کشورهای غربی و شرقی، عربی و صهیونیست – ملت انقلابی ایران و مظلومان جهان

پایگاه انقلاب: مساجد سراسر کشور – خانه های تیمی

سیاست: نه شرقی و نه غربی – تمام پشتیبانی ها از سوی غرب از سر حلقه های اغتشاشگران

جوانان: متحول از هواهای نفسانی بسوی اسلام خواهی – متحول از سرشت انسانی بسوی هواهای نفسانی

رسانه: بدون هیچ رسانه ای بجز مردم – تمامی رسانه های استکباری

چهره های شاخص: مبارزان انقلابی با زندگی ساده و معمولی - افراد فربه شده از مجرای جمهوری اسلامی مانند هنرپیشه ها و ورزشکاران و. ..

دستگیرشدگان: مقاوم تا پای شهادت – ترسوو  بزدل و بلافاصله معترف به اشتباه

کشته ها: شهید در راه خدا  - کشته در راه غیر خدا

جرقه اول انقلاب: دستگیری یک مرجع دینی – عصیان بنی صدر در سخنرانی دانشگاه تهران و بعد وقوع فتنه 78

جرقه دوم انقلاب: توهین روزنامه اطلاعات به مرجع دینی – بهانه ای بنام مرگ مهسا امینی

وضعیت آزادی در جامعه: اختناق شدید توسط ساواک، دستگیری و شکنجه واعدام و آزادی بیان و مطبوعاتی و. ... در جامعه

چهلم ها: مراسم چهلم کشتار قیام مردم قم  19 دی در بقیه شهرها  - چهلم سازی

پشتوانه فکری: برخورداری از فلسفه و فقه و معارف غنی شیعه – معجونی از عقاید غربی و التقاطی و. ..

مفهوم انقلاب: تحول بنیادین اجتماعی در مردم ایران به سمت اسلام خواهی -  تحول برخی از مردم به سمت غربگرایی

نتیجه: به صورت نسبی حاکم شدن فرهنگ توحیدی در جامعه – بدنبال فرهنگ لاییک و غربگرایی

 پیامد جهانی انقلاب: زلزله در جهان براه انداخت، دشمنان انسانیت ترسان و مظلومان شاد شدند و تاریخ را تغییر داد – دشمنان بشریت شاد و مظلومان محزون خواهند شد و در دل تاریخ ابرقدرتها هضم خواهد شد (اگرموفق بشوند)

انقلاب و آنتی‌تز انقلاب: انقلاب از قم آغاز شد - می خواستند از قم آغاز کنند که موفق نشدند.

سخن آخر:

انقلاب اسلامی خصوصیات منحصر به فردی داشته و کاملا مردمی و متعالی بوده و متمایز از دیگر انقلاب های جهان و دستاوردهای آن بی نظیر است. به جهت استمرار روحیه انقلابی و هدف های متعالی در حال تبدیل شدن به تراز جهانی در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور مهدوی (عج) می باشد. به همین جهت تمامی دشمنان بشریت به وحشت افتاده و در تلاش برای ضربه زدن به آن هستند. این حوادث گرچه تلخ است ولی علایم انقلاب را ندارد. این تلاش های دشمنان فقط دردسر برای مردم بوجود می آورد ولی هیچ ثمری برای آنان بجز ناکامی و روسیاهی به همراه نخواهد داشت.

ما از تهدیدات شیطان بزرگ و شیطانک های کوچک و داخلی و ترقه بازی های آنان هراسی به دل نداریم و برای آن ارزشی قائل نیستیم. چرا که نه تنها از مرگ واهمه ای نداریم، بلکه در انتظار آنیم که ما را در آغوش بکشد و با جامه خونین به دیدار خالق خویش برویم.

ما برای خدمت به انقلاب و کشور و زنده ماندن انقلاب تلاش و جان ناقابلمان را فدا می کنیم. هر چند که از جان خویش نیز حفاظت می کنیم تا بتوانیم خدمت بیشتری داشته باشیم  و در صورت سبوعیت دشمن  مشتاقانه از آن استقبال می کنیم.

ترورهای منافقین کوردل در سال های 60، سبب جوشش بیشتر در دفاع مقدس شد و کشتارهای صدامیان به برکت خون شهدا سبب شکل گیری محور مقاومت در منطقه شد و فریاد بلند بنیانگذار انقلاب را برایمان تداعی می کند که "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود" و انقلاب اسلامی در جهان پویا تر می شود"!

هم‌رزمان ما در کنارمان در جبهه های دفاع مقدس، سوریه و عراق پر کشیدند و در منای مکه ایستاده به دیار حق شتافتند و حسرتی بردل مان گذاشته اند و ما از قافله شهیدان جا ماندیم. اگر چه بشدت دل مان برای ملحق شدن به آنان می تپد و به انتظار نشسته ایم. اگر مردید به میدان بیایید تا درسی شود برای آنان که همه چیزشان دنیاست!

ملت ما به برکت نهضت حسینی، ملت شهادت بوده و هست و از مرگ در راه خدا واهمه ای ندارد. به فرموده امام خمینی "با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب‏ ‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی هاست.‏ ‏بریزید خون ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏ ‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی‏ ‏شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت‏ ‏می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور‏ ‏را باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، شخصت های بزرگ‏ ‏ما، اسلام ما تأیید می شود." (صحیفه امام  خمینی جلد ۷ ص ۱۸۳)

 

اقتلونا، ستکون أمتنا أکثر یقظة وستکون ثورتنا أکثر دینامیکیة!

Kill us, our nation will be more awake and our revolution will be more dynamic!

 

اینستاگرام
سلام بر حسین و یاران
اونوقت ، میشه بفرمائید کدامیک از این شعارها ، محقق گردید ؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi