شناسه خبر : 95520
شنبه 28 آبان 1401 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود

 بکُشید؛ ملت ما بیدارتر می‌شود

 خون‌های پاک بیش از ۳۰۰ هزار شهید، مُهر تاییدی بر حقانیت این انقلاب است، اینک که آن نهالِ خوش قامتِ دوران، با خونِ جوانان وطن به درختی تنومند مبدل گشته و قطار پیشرفتش شتاب گرفته است، برای متوقف کردنش ائتلاف‌ها تشکیل داده‌اند، غافل از اینکه ملت ایران با هر توطئه دشمن، هوشیارتر می‌شود.

اینجا سرزمین عیاران است، جایی که مادری از شهادت فرزندش می‌گوید، آن هم بدون اینکه خَم به اَبرو بیاورد، فرزند شهیدش را که آوردند چنان آرامشی داشت که گویی رسالت مادرانه خود را با کارنامه‌ای موفق به پایان رسانده است، شاید بگویند مگر چنین چیزی امکان دارد! همین، نقطه مشترک و اشتباه راهبردی دشمنان ایران است چراکه نمی‌دانند الگوی مادران ایران‌زمین، بانویی به نام زهرا (س) است و شاید کلا فراموش کرده‌اند مکتب ما برگرفته از عاشورا و اینجا سرزمین جوانمردانِ جان‌برکفی است که نازپرورده مادران‌ِ فاطمی‌شان هستند، اصلا مادر، در این مُلک، یعنی همه هست و نیست و دار و ندار فرزندان، اینجا غرب نیست، بلکه مرکز پشتیبانیِ کارزاری به قدمت یک تاریخ است.

امروز جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار و صلابتی که در عرصه‌های مختلف دارد، چنان سایه‌ سنگینی بر چشم‌اندازهای استکبار و زورگویان جهانی انداخته است که حتی نمی‌توانند جلوی پای خود را ببینند! انقلاب ۴۳ ساله ما آن‌ها را ۱۰۰ سال پیر کرده است و بی دلیل نیست که دل به آدم‌های پلاستیکیِ وطن‌فروشِ فرصت‌طلب، خوش کرده‌اند.

در کمال نابخردی و کوته‌فکری و با اتکا به گزارش‌های دروغین و متوهمانه همان آدم‌های وطن‌فروش، همه توان‌شان را باهم جمع کردند تا کشورمان را همچون سوریه و عراق و افغانستان کنند اما، یادشان رفته بود که ایران، ملت امام حسین است، ملتی که چشمش به کلام رهبری فرزانه و حکیم است و اگر آن فرمانده معزز، اجازه دهند، طومار چرکین خائنان را چنان درهم می‌پیچند که دیگر هیچ ایران‌ستیزی در هیچ کجا آرامش نداشته باشد.

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخرانی شاهچراغ چه با اقتدار گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی شاهچراغ چه با اقتدار گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

فرمانده سپاه اسلام خطاب به مردم داغ‌دیده شیراز اینچنین زیبا بیان داشت: درود خداوند بر شما مردم؛ ای کاش ظهر عاشورا بودید؛ اگر شما به همین اندازه بودید، امام حسین (ع) در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی توانست دستان ابوالفضل (ع) را قطع کند، اگر شما  بودید علی اصغر (ع) تشنه با تیر سه شعبه روی دستان پدر شهید نمی‌شد.

شما آن روز نبودید اما امروز هستید؛ شما اگر در صحنه عاشورا بودید هیچ فرزندی از فرزندان اهل بیت (ع) به اسارت نمی‌رفت، کاروانی به شام نمی‌رفت، اما امروز هستید؛ شما امروز  امام‌ مسلمین و فرزند رسول خدا را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید. در حالی که تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان شیاطین می‌آید،  وجود نازنین آن مرد بزرگ  که در قلب میدان جهاد ایستاده است و برای این ملت سعادت، شکوه، امنیت، پیشرفت، درخشش و سرافرازی به ارمغان می‌آورد را صیانت می کنید. شما در کنار امام‌تان ایستاده‌اید.

و اما، دشمنان ایران این داغ دیرینه نهفته در دل‌های ما را درک نکرده‌اند و اگر می‌دانستند برای ملت ایران، همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلا است دیگر به وحشی‌گری‌ها و نقشه‌کشی‌های بی‌نتیجه خود ادامه نمی‌دادند و رویِ بهبود زندگی مردمان خود تمرکز می‌کردند. آن‌ها رویای غارت کشورها را در سر دارند و ما درحال فراهم کردن مقدماتی هستیم برای شنیدن ندای « ای اهل عالم، منم مهدی قائم»

حال این دشمنان نادان چگونه می‌خواهند با ترور جوانان و زنان و کودکان ما، رویای چپاول و غارت ایران‌مان را محقق کنند درحالی که به فرموده امام راحل‌مان؛ شهدای ما شمع محفل بشریتند؛ شهدایی که در مقدمه وصیت‌نامه‌های خود اینگونه می‌نوشتند « با سلام به حضرت مهدی (عج) و به امید ظهورش و با سلام به نایب بر حقش که گوش همه منتظران و روی همه پاکان و عشق همه مستضعفان جهان به سوی اوست و خنجری است الهی بر چشم مستکبران جهانی و نوری از منبع انوار الهی»

اینکه خائنانِ وطن و دشمنان هنوز ماهیت جمهوری اسلامی ایران را نفهمیده‌اند و دست به اقدامات سخیف تروریستی می‌زنند جای بسی تامل است و همانگونه که امام روح‌الله فرمودند: بیایید بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود...

تشییع پیکر مطهر جوانان و نوجوانانی و کودکانی که در روزهای اخیر به شهادت رساندید را خوب ببینید و از اشتباهات خود عبرت بگیرید و شک نکنید که سربازان و پاسداران غیور این سرزمین، انتقام همه این خون‌های ارزشمند را خواهند گرفت.

 

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi