شناسه خبر : 95984
چهارشنبه 16 آذر 1401 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند

جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند، تداوم انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.
 رضا ربیعی با جانبازان گران‌قدر «قدرت‌الله راهزانی»، «حسین عسگری حاتم‌آبادی» و خانواده جانباز متوفی «محمدعلی نادری» دیدار و ضمن تکریم از جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبورشان، تأکید کرد: جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار و استقامت هستند، تداوم انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.
رضا ربیعی افزود: امروز انقلاب اسلامی بااقتدار و امنیت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این‌همه با ایثارگری‌های ملت قهرمان جمهوری اسلامی محقق شده است.
وی تصریح کرد: اگرچه ملت ایران قدر این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها را می‌داند، اما وظیفه‌داریم تا هرچه بیشتر این اسوه‌های صبر و ایثار را به جامعه به‌ویژه نسل امروز معرفی کنیم تا بدانند امنیت و استقلال امروز را مدیون چه رشادت‌ها و پایمردی‌هایی هستند.
مدیرکل استان مرکزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش ویژه همسران جانبازان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بی‌شک همسران جانبازان نیز در اجر مجاهدت همسران خود بهره‌مند خواهند بود، چراکه مسئولیت آنان بیشتر و با سختی‌های زیادی روبرو بودند.


جانباز قدرت‌الله راهزانی سال 1347 در اراک متولد و در سال 1365 به درجه جانبازی نائل شد. جانباز حسین عسگری حاتم‌آبادی در سال 1342 در تهران متولد و در سال 1363 به درجه جانبازی نائل شد. جانباز متوفی محمدعلی نادری در سال 1347 در اراک متولد و در سال 1365 به درجه جانبازی نائل شد.

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
ایا کارت ایثارگری پدر میتونه هزینه برای آزادکردن مدرک دانشگاهی موثر باشد اگر هست چقدر هزینه را کاهش میدهد تشر
چرا رزمندگان که کارت ایثار گرفتن و بیمه هم ندارن اینقدر برای گرفتن مستمری اذیت میکنند و هی این بفرست اون ور بفرست یارو پیرمرد کجا هی بره اگه کارت خوب دیگه براشان مستمری بفرستید خیلی مردم اذیت میکنند تا کاری درست بشه آخرش یانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi