شناسه خبر : 96038
جمعه 18 آذر 1401 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قطع عضو بویراحمدی عروج کرد

جانباز ۷۰ % کهگیلویه و بویراحمد «چوپانعلی سلیمانی»، پس از سال‌ها صبوری و مقاومت بر درد و رنج های ناشی از مجروحیت به شهادت نائل شد...

فاش نیوز- جانباز ۷۰ درصد «چوپانعلی سلیمانی» از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها صبوری و مقاومت بر درد و رنج های ناشی از مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر این جانباز شهید ۷٠درصد امروز جمعه ۱۸ آذرماه بعد از نماز جمعه از خیابان مصلی تشیع و در جوار همرزمانش در گلزار شهدای شهر یاسوج آرام می‌گیرد.
 
جانباز شهیدسلیمانی متولد ۱۳۳۳ در سال ۱۳۶۳ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۶۶در عملیات کربلای ۱۰ از ناحیه دو دست دچار قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

***

در پی شهادت این جانباز شهید، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید چوپانعلی سلیمانی را تسلیت گفت که در پیام آمده است:

 عروج شهید والامقام چوپانعلی سلیمانی جانباز ۷۰ درصد در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) را که در جنگ تحمیلی به درجه جانبازی نائل آمد و پس از سال ها تحمل درد و رنج به خیل همرزمان شهید خود پیوست را تسلیت عرض می نمایم.
 
 دلاورمردی که با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق، ایثار و شهادت را زمزمه کرد.
 
مصیبت فقدان این یادگارایثارگران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و به خانواده بزرگوار این شهید و همچنین به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه همرزمان و دوستانش تسلیت می گوییم و برای روح آن شهید، رضوان و رحمت الهی و هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان، اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند سبحان مسالت می نماییم.
 
سید علی احمدزاده
استاندار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi