شناسه خبر : 96174
سه شنبه 22 آذر 1401 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دست از حمایت امام و ولایت فقیه برندارید

شهید «غلام ملاحی» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: دست از حمایت امام و ولایت فقیه برندارید که در این زمان، مرهون بقاء عمر جمهوری اسلامی می­باشید که اگر لحظه‌­ای غفلت کنید، دشمنان اسلام جان تازه می گیرند.

 

دست از حمایت امام و ولایت فقیه برندارید«غلام ملاحی» سال ۱۳۴۱ در خانواده­‌ای مذهبی در شهر ایلام متولد شد. تحصیلاتش را در هنرستان به پایان نبرده بود مبارزات انقلاب اسلامی شروع شد.

ملاحی پا به پای مردم به صف تظاهرکنندگان علیه رژیم پهلوی پیوست و در شمار انقلابیون قرار گرفت.

ملاحی با آغاز جنگ تحمیلی به فعالیت در بسیج مشغول شد و مسئولان سپاه پاسداران با توجه به توانمندی­‌هایی که او از خود بروز داد، وی را برای فعالیت در یگان اطلاعات عملیات انتخاب و به گیلان غرب اعزام کردند. او پس از سه، چهار ماه به ایلام برگشت و فعالیتش را در تیپ ۱۱۴ امیرالمؤمنین (ع) که تازه شکل گرفته بود دنبال کرد.

ملاحی سرانجام در ۱ مرداد ۱۳۶۷ در منطقه میمک به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید غلام ملاحی:

با سلام گرم به خانواده محترم، مادر مهربانم و همسرم! اکنون که فرسنگ­‌ها دور از دیدگان شما هستم، در سرزمینی غریب که گویی بوی وداع می­ دهد و پهن­‌دشت خوزستان که تربت آن با خون عزیزان جان­‌باخته، رنگی به خود گرفته است، سلام گرم و بی‌پایان می­ فرستم.

روز‌ها و ماه­‌ها بود که در انتظار لحظه‌­ای هستم تا از دار دنیا خداحافظی کنم. باور کنید که آرزو داشتم در خاک لبنان، آن­جایی که ندای مظلومیتش به گوش جهانیان رسیده است، شهید شوم. پس راهی را انتخاب نموده­‌ام که آخرش ملکوت اعلاء و معراج سعادت و احسن تقویم، و مرکب آن مرگ سرخ است.

به هیچ عنوان برای من گریه نکنید و ناراحت نباشید. اگر می‌خواهید روح من آزرده نباشد، من از این دنیای هیچ و پوچ، نه تنها توشه­‌ای از معنویات برای خود برنداشتم که در پیش خدا و ائمه اطهار رو سفید شوم.

ای برادران و دوستان گرامی اسلام دست از حمایت امام و ولایت فقیه برندارید که اگر لحظه­‌ای غفلت کنید، دشمنان انقلاب اسلامی جان تازه‌­ای می­ گیرند و خون شهدای عزیز را پایمال می کنند. عمرتان را در راه تحصیل کمالات سپری کنید و لحظه­‌های زندگی را در گردآوری فضیلت‌­های علمی و عروج از پستی و نقصان به قله­‌ کمال و از فرودگاه جهل به اوج عرفان به کار گیرید.

نیکی­‌ها را گسترش دهید و برادرانتان را در رسیدن به کمالات و معنویات الهی یاری کنید. امیدوارم همه‌­ شما برادران و دوستان، مرا ببخشید و طلب بخشش از خداوند کریم و شما دوستان عزیز دارم. خداحافظ و به امید دیدار در یوم الحساب.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi