شناسه خبر : 96228
چهارشنبه 23 آذر 1401 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به خون گر کشی خاک من دشمن من...!

فاش نیوز - بارها گفته‌ام و بار دگر می گویم، که شود ویلچر شکسته‌ام محمل وصلم. کیسه‌شن بارم کنید، ای دلاوران و بر پشتم سنگر بگیرید، که حقا این بالاترین آرزوی من است. حال این حقیر با این وضعیتم در رکابم؛ چه رسد به این که شیران جنگ دیروز و شیربچه‌گانشان و دوست‌داران فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ولایتمداران و دیگر جوانان وطن عزم میدان کنند.

خواهند دید رزم بی‌پایان‌مان را، البته با چنگ و دندان، با اتحاد و وحدت نیروهای انقلاب، نظام ولایی‌مان را محافظت می کنیم؛ همچنان که تاکنون با سربلندی، با خون، با تلاش، با ایثار، با فداکاری، با پرهیز از تک‌روی، با پرهیز از خودمحوری، ذیل رهبری رهبر مقتدرمان.

حمله دشمن سال‌هاست که آغاز شده، مدت‌هاست که حضرت آقا به ما کد می‌دهند، رهنمود می‌دهند که یکی از اهداف دشمن بعد از آنکه فهمید نمی‌تواند در جنگ سخت پیروز شود، هجوم نرم را با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و عوامل مزدور خود آغاز کرد.

در این راه، به دنبال آندولس‌سازی ایران اسلامی گردید که البته از ضعف دولت‌های لیبرال‌مسلک بعد از دفاع مقدس نیز استفاده کرد و پایه های نفوذ فرهنگی خود را گسترش داد. آری ما از بی‌مهری‌ها، بی‌عدالتی‌ها، بی‌توجهی‌ها، رانت‌ها، اختلاس‌ها، بی‌بندوباری‌های مدیریتی و حق‌خوری‌هایی که سال‌هاست در حق ملت شده و... .که ارمغان تفکر لیبرالی بوده و هنوز هم در لایه‌های میانی دولت انقلابی حضور دارند، عصبانی هستیم. اما از نظام‌مان نه!

آری‌ ما از برخی مسئولین ناراحتیم و انتقاد داریم، اما توهین نمی‌کنیم؛ چون خودمان را ولایی می‌دانیم و یکی از شرط‌‌های اصلی ولایتمداری تبعیت از فرامین ایشان است، در داخل نظام همه دوست‌مان هستند، حتی آنانی که در تفکرات، اندیشه‌ها، ایدئولوژی‌ها با ما اختلاف دارند، نظام، آزادی بیان را ارمغان آورده.

اما و اما در سایه الطاف جمهوری اسلامی اگر قصد سوئی نداشته باشند، با صلح و صفا زندگی می‌کنیم، اما به دشمنان قسم خورده، بزدلان به اصطلاح اپوزسیون، اجازه عرض اندام نمی‌دهیم؛ همچنان که تاکنون از نظام‌مان به حول و قوه الهی و برکت وجود رهبری معظم و مردم شریف‌مان حراست کرده‌ایم و حراست خواهیم کرد.

دیگر رویش‌هایمان هم راه انقلابیون ولایی را در پیش گرفته‌اند و در عرصه‌های مختلف علمی و حوزوی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و نظامی در رکاب حضرت آقا و خادمین واقعی هستند و این است مرام آزاداندیشان پاک طینت. ای بدخواهان نظام! عاشقان ولایت را به رسم‌شان، در جای‌جای این کره خاکی بشناسید.

سوء استفاده از تجمع دلسوختگان و بعضاً اعتراض ها نکنید، که حاشا تیرهای ماهواره‌ای و سایتی‌تان به سنگ خواهد خورد، همچنان که خورده مانا و پایدار باشید.

| جانباز سیستانی - علیرضا ضابطی

اینستاگرام
درود بر شیربچه های سیستان به خصوص عزیزدلم جانباز و آزاده سرافراز دکتر ضابطی عالی بود
سلام و عرض ادب و ارادت عزیز جان
ان‌شاءالله که در صحت و سلامت باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi