شناسه خبر : 98055
دوشنبه 24 بهمن 1401 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری رزمایش ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان کازرون

رزمایش بزرگ عملیاتی ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کازرون و حدود ٢٠٠ دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر شهرستان کوه چنار برگزار شد.
 
برگزاری رزمایش ۱۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان کازرون

به گزارش «ایثار»، این رزمایش با حضور همه ادارات و نهادهای شهرستان کازرون از میدان صبحگاه تیپ تکاور امام سجاد(ع) با ذکر «یا فاطمه الزهرا(س)» آغاز شد و در یک روز مسوولان با خانواده یک هزار شهید و جانباز این شهرستان دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم از همراهی همه مسئولان و اداره‌های شهرستان کازرون سپاسگزاری کرد و گفت: این رزمایش برای دومین بار در کشور و اولین بار در استان فارس اجرا شده است.
ابراهیم بیانی افزود: باید سعی شود در دیدار با خانواده شهدا ویژگی های شهدا را بشناسیم.
وی ادامه داد: همزمان با شهرستان کازرون، مسئولین شهرستان کوه چنار هم حدود ٢٠٠ دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان این شهرستان انجام دادند.
در این رزمایش ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با همراهی امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولان شهرستان کازرون با والدین شهیدان محمدحسین و محسن شیرافکن، والدین شهیدان حیدر و کاظم فتایی و جانباز ۷۰ درصد سید هوشنگ پیرالو دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi