شناسه خبر : 99174
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری پویش ختم جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان در «آوای رحمانی»

فاش نیوز - پویش ختم جمعی قرآن کریم با عنوان «آوای رحمانی» به نیابت از شهدا در ماه مبارک رمضان، بهار قرآن در حال برگزاری است.

 

برگزاری پویش ختم جمعی قرآن کریم به یاد شهیدان در «آوای رحمانی»به گزارش دفاع‌پرس، اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح «آوای رحمانی» را همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار کرده است. علاقه‌مندان با شرکت در پویش قرآنی «آوای رحمانی»، هر روز ثواب قرائت قرآن خود را به روح پاک شهیدان نثار می‌کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با وارد کردن نام و هر تعداد صفحه از قرآن کریم که تمایل به قرائت آن را دارند از این ثواب بهره‌مند شوند.

تلاوت‌کنندگان آیات پرنور رحمانی، برای شرکت در این طرح می‌توانند از طریق https://navideshahed.com/fa/forms/۶۰۱ در این ختم جمعی قرآن کریم شرکت و ثواب آن را به شهدا هدیه کنند.

اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ماه مبارک رمضان، به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در طرح «آوای رحمانی» از طریق قرعه کشی جوایز فرهنگی اهدا می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi