شناسه خبر : 99326
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی کرمانشاه از ۲ شهید گمنام در شب‌های قدر

فاش نیوز - سردار «خوشبخت» گفت: استان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و لیالی قدر میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

 

شب‌های قدر در مساجد و هیئت های کرمانشاه رایحه ملکوتی شهدای گمنام  عطر آگین شدسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: استان کرمانشاه همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و لیالی قدر میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های متعدد معنوی با حضور پیکر این دو شهید گمنام در سطح استان در نظر گرفته شده و مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمانشاه در شب‌های قدر می‌توانند پیکر مطهر این شهدا را در مساجد وهیات مذهبی که تا کنون ۴۰ درخواست برای حضور ابدان شهدا را داشته اند زیارت کنند.

سردار خوشبخت افزود: پیکر‌های مطهر این شهدا از یکشنبه ۲۰ فروردین به مدت یک هفته مهمان مردم استان کرمانشاه هستند و آحاد مردم از نور معرفت شهدای گمنام، در لیالی قدر بهره‌مند خواهند شد.

مدرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امروز حضور شهدای گمنام در جنگ فرهنگی دشمنان و هجمه‌های اخیر بصیرت بخش و بصیرت زاست و شهدا انسان‌های بزرگ و ارزشمندی هستند که برای جلب رضای معبود از همه هستی و حق حیات خود در این دنیای فانی گذشته و از نثار عزیزترین سرمایه خود در راه جانان، دریغ نکرده‌اند.

وی گفت: هر دو شهید گمنام ۳۰ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه و شهید والامقام دیگر در تک دشمن سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت رسیده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi