شناسه خبر : 99658
سه شنبه 05 ارديبهشت 1402 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد: بنده ارتباط تشکیلاتی با «شریان» ندارم

فاش نیوز - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:بنده را به عنوان سخنران برای آن جلسه و مجمع عمومی شریان دعوت کرده بودند و من هم به عنوان سخنران در آن جلسه حضور پیدا کردم، اما از لحاظ ارتباط تشکیلاتی بنده ارتباط تشکیلاتی با شریان ندارم.

 

قاضی زاده هاشمی: بنده ارتباط تشکیلاتی با شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) ندارمبه گزارش دفاع‌پرس، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) پنجشنبه (۱۱ اسفند) سال گذشته در سالن همایش‌های مسجدالنبی (ص) واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد. در این نشست چهره‌های سیاسی مختلفی هم، چون سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مهرداد بذرپاش به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

پس از این مراسم حرف و حدیث‌های بسیاری درباره ارتباط این اعضای دولت با این شبکه تازه تاسیس سیاسی در محافل رسانه‌ای مطرح شد، در همین راستا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس می‌گوید: بنده را به عنوان سخنران برای آن جلسه و مجمع عمومی شریان دعوت کرده بودند و من هم به عنوان سخنران در آن جلسه حضور پیدا کردم، و این را هم بگویم که بنده همه بچه‌های انقلاب و حزب‌اللهی را که در هر کجا جمع می‌شوند دوست دارم، اما از لحاظ ارتباط تشکیلاتی بنده ارتباط تشکیلاتی با شریان ندارم.

اینستاگرام
"شبکه باصطلاح راهبردی شریان" برای انتخابات آتی مجلس و استفاده ابزاری ازظرفیت ایثارگران تشکیل گردیده است. یقینا کسب جایگاه قدرت و تکیه زدن برمسندمجلس توسط شبکه ها و احزاب وگروهها هیچکدام رافع دغدغه چندده ساله ایثارگران نبوده بلکه فقط منافع حزبی وگروهی مدنظراست. ایثارگران عزیز درهمه انتخابات باهوشیاری انقلابی وچشمانی باز کسانی را انتخاب میکنند که جزواصحاب قدرت و احزاب وگروههایی که لااقل تاکنون شناخته شده و رفتاروگفتارشان معلوم گردیده نباشند. اقبال ایثارگران همانندهشت سال دفاع مقدس برجوانان متخصص متعهد( نه ظاهرسازان ریاکار) خواهدبود تا ان شاءا...اوضاع کشورسامان یافته و درحداقل ترازانقلاب اسلامی قراربگیرد.
باسلام درحال حاضر ماطرف هرکی میریم یارای میدیم آنها بعدازرای آوردن میشن دشمن ما مثل خوداقای قاضی قاضی‌زاده ومیرکاظمی انشاالله ... اینم شانس ماست دیگه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi