شناسه خبر : 100793
شنبه 20 خرداد 1402 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماسه حسینی مهمترین الگوی رزمندگان در جبهه‌ها بود

فاش نیوز - سردار «کوشکی» گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای کوچک از حماسه‌سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است تا نسل جدید به درکی از حال و هوای رزمندگان ما و عظمت این حماسه دست بیایند.

 

حماسه حسینی مهمترین الگوی رزمندگان ما در جبهه‌ها بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس روز گذشته (پنجشنبه) در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس که با حضور امام جمعه شیراز، استاندار فارس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس فارس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد، اظهار داشت: ماه محرم در پیش است و همانند هرسال موزه دفاع مقدس پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود، زیرا دفاع مقدس ما برگرفته از حماسه عاشورای حسینی است.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: حضور پیشکسوتان در چنین محافلی بهترین فرصت برای تبیین خقایق دفاع مقدس و الگوسازی برای نسلی است که این حماسه را ندیده‌اند یا کم کم فراموش کرده اند.

سردار کوشکی گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای کوچک از حماسه‌سازی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در ایام سال میزبان دانش آموزان و دانشجویان زیادی است تا نسل جدید به درکی از حال و هوای رزمندگان ما و عظمت این حماسه دست بیایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: ما در سال دو جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس فارس را برگزار می‌کنیم و حتی به نماینده ولی فقیه در استان فارس که همواره رهنمودهایش برای ما کارساز بوده پیشنهاد داده‌ایم کارگروه دفاع مقدس را به دیگر کارگروه‌های فرهنگی استان اضافه کنند.  

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi