شناسه خبر : 101096
سه شنبه 06 تير 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از جانباز هم‌رزم

فاش نیوز - در ابتدا درود می فرستیم به این همه روحیه و مرام حاج اکبر حسین زاده، که با این شرایط دارد به جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان خدمات دهی می کند. نمی خواهم به بهانه این شرایط از بنیاد شهید انتقاد کنم؛ چون آنها نه می خوانند و اگر هم بخوانند هیچ سودی ندارد. ولی صرفاً می خواهم این موضوع را به جانبازان دیگر زیر ۲۵ درصد که مطلب می زنند که (این تبعیض است یا عدالت) یادآور شوم، هنگامی که لیست بلندی می زنند که فلان چیز می دهند و فلان چیز به ما نمی دهند و حتی از یک سفر زیارتی محروم هستیم، فکر می کنند که این هزینه ها از ردیف بودجه بنیاد هزینه می شود. در حالی که شاهدیم تمامی این مبالغ از جیب خود جانبازان هزینه می شود، که کسی توجهی به آن نمی کند و این کمال بی انصافی محض است!

از سوی دیگر وقتی می بینیم جانبازانی که مشکل تبدیل وضعیت دارند، دیگری می گوید مشکل من که نیست، پس به من چه! یا جانبازانی که مشکل مسکن دارند، جانبازی که صاحب خانه است می گویند مشکل من که نیست، به من چه! ولی ببینید این حاج اکبر تمام طیف مشکلات خانواده ایثارگران را پوشش می دهد و وقتی می گوید فرزند جانبازی که در خانه دچار تنش عصبی‌ست به آنان پناه می آورد و آنان او را آرام می کنند، شاید در منزل همگی چنین مشکلی نباشد، ولی ما باید درک کنیم که این نوجوان فرزند جانباز اعصاب و روان، فرزند هم‌سنگر و هم‌رزم سابق ما چقدر روحیه اش خراب است و آنجا احساس آرامش می کند. همین عامل می تواند آینده این فرزند عصبی را به شدت مخاطره آمیز کند. خب این خیلی جای تحسین دارد.

ایکاش همگی مانند حاج اکبر احساس مسئولیت داشتیم و از خودمان برای دیگران مایه می گذاشتیم ...! اما در کل قضایا با این شرایط موجود، ما به جان هم افتاده‌ایم و با خودمان نزاع می کنیم؛ که بسیار جای تاسف دارد. چرا تقی گرفت، چرا نقی نگرفت،پس ما چی؟! و...

مطمئن باشید در صورت کمی گذشت، اندکی صبوری و وحدت رویه، عمرا" هیچ مدیر و مسئولی به خود جسارت کوچکترین اجحافی به حق هیچ ایثارگری بدهد.

در همین‌جا خدمت حاج اکبر از طرف خودم به شخصه عرض احترام و ارادت دارم. دستشان و حتی آن پای مصنوعی ایشان را می بوسیم؛ چرا که شاید، که نه بلکه هرگز خودمان در این شرایط و مخمصه های سخت کاری توان این همه رشادت مخلصانه را نداشته و صادقانه اعتراف می کنیم، شرمنده آن مقام والایشان می باشیم.

در این دو قسمت گفت وگو خیلی چیزها شفاف و روشن شد که واجب بود همه بدانند و از فاش نیوز بابت انتشار این مطلب و پرسش سئوالات دقیق و رفع شبهات موجود سپاسگزاریم.

|| مرتضی قنبری وفا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi